زیبایی - مراقبتی

انواع فلوئید آبرسان پوست

پیش از آنکه به معرفی فواید، انواع فلوئید و طرز استفاده از آن بپردازیم قصد داریم تعریف مفهوم کلی فلوئید برای آشنایی بیشتر شما بپردازیم. در حالت کلی فلوئید به زبان انگلیسی معنی مایع را دارد. توجه داشته باشید به هر گونه محصول بهداشتی و مراقبتی پوست که حالت مایع دارند، فلوئید می گویند. اکثر افراد که دارای پوست های چرب هستند و دچار مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه می شوند می توانند از انواع فلوئید و آبرسان استفاده کنند. با ما همراه باشید در ادامه پست قصد داریم شما را با انواع فلوئید آبرسان پوست و طرز استفاده از آن آشنا کنیم.

در خصوص نحوه ساخت و تولید فلوئید ها باید بدانید ساخت فلوئید ها اساسا بر پایه حلال آب می باشد و خیلی زود جذب پوست می شوند و از مسدود شدن منافذ پوست و ایجاد جوش در صورت فرد جلوگیری می کند.

انواع فلوئید آبرسان پوست

در این بخش به  معرفی تعدادی فلوئید آبرسان پوست می پردازیم شما می توانید در بخش زیر با انواع فلوئید آبرسان پوست آشنا شوید:

  • فلوئید آبرسان تالگو فرانسه
  • آبرسان درماتیپیک
  • فلوئید آبرسان پوست الارو
  • فلوئید مرطوب کننده پوست ویتالیر
  • فلوئید مرطوب کننده پوست وایت ویت
  • فلوئید آبرسان بایومارین

در بخش زیر با خصوصیات و ویژگی های هر کدام از فلوئید های ذکر شده در بخش بالا آشنا می شوید.

فلوئید آبرسان پوست چرب

یکی از لزومات روتین مراقبت از پوست های چرب، استفاده از فلوئید آبرسان پوست چرب می باشد مخصوصا هنگامی که هوا سرد می باشد. برخی از افراد بر این باورند که پوست های چرب به استفاده از فلوئید آبرسان نیازی ندارند، اما باید گفت این تفکرات کاملا اشتباه می باشد و طبق تحقیقات انجام شده در واقع کاملا بر عکس می باشد چرا  که نه تنها پوست خشک به آبرسانی نیاز دارد بلکه پوست های چرب نیز به همان میزان نیاز به استفاده از یک مرطوب کننده فوق العاده و یا فلوئید آبرسان بی نظیر دارند .

البته  ممکن است برای تعدادی از افراد استفاده از فلوئید آبرسان بر روی پوست های براق و چربی با رضایت فرد همراه نباشد اما اگر در انتخاب فلوئید پوست دقت کافی داشته باشید می تواند جزئی از روتین دائمی مراقبت از پوست چرب شما شود.  البته توجه داشته باشید برای تامین رطوبت مورد نیاز پوست باید فرمول های فاقد چربی کرم آبرسان انتخاب شود و در عین حال سبوم را تحت کنترل نگه دارد.

برای استفاده از خدمات حرفه ای هیدروفیشیال به لینک هیدروفیشیال پوست مراجعه کنید.

فواید استفاده از فلوئید آبرسان پوست چرب

اکثر افراد در خصوص فواید استفاده از فلوئید آبرسان پوست چرب سوال می پرسند باید گفت برخی از فواید استفاده از فلوئید آبرسان پوست چرب به شرح  زیر می باشد :

  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • تشکیل یک لایه دفاعی با استفاده از فلوئید آبرسان پوست چرب
  • استفاده از فلوئید های آبرسان چرب موجب آلرژی نمی شود.
  • کنترل آکنه پوست با استفاده از فلوئید آبرسان پوست چرب

طرز استفاده از فلوئید آبرسان

طرز استفاده از فلوئید آبرسان، اکثر افراد که خواستار خرید این محصول هستند اطلاعات کافی در خصوص طرز استفاده از آن را نمی دانند در ابتدا باید بدانید هر زمان محصولی را خریدای کردید که طرز استفاده از آن را نمی دانید بهتر است نگاهی به موارد ذکر شده بر روی محصول و یا بروشور محصول بیندازید. در بخش زیر با طرز استفاده از فلوئید آبرسان تالگو فرانسه آشنا می شوید.

طرز استفاده از فلوئید ابرسان تالگو فرانسه چگونه می باشد؟ 1- در ابتدا قبل از استفاده از فلوئید باید بدانید پوست کاملا تمیز و خشک باید باشد. 2- قبل از استفاده از هر نوع کرم و فلوئید بر روی صورت آنرا بر روی پوست تست کنید. 3- در طول روز توصیه می شود حتما از ضد آفتاب استفاده نمایید. 4- قبل از خرید محصول حتما با کارشناسان متخصص تالگو نور مشورت نمایید. 5- می توانید این محصول را به صورت دوبار در طول یک روز استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما از طزیق شماره های موجود در صفحه با کارشناسان تالگو در ارتباط باشید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا