شبکه های اجتماعی

آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای

هدف ما در این مقاله آموزش آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای می باشد، در ابتدا مهمترین نکته این است که برای تمامی سیستم عامل های اندروید این فرآیند آپدیت یکسان است. و در آخر باید از نصب آخرین ورژن اینستاگرام اطمینان حاصل نمایید.

چرا آموزش سئو مهم است؟ برای یادگیری آسان صفر تا صد سئو به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

آموزش تصویری ریپلای در اینستاگرام

Replay video tutorial on Instagram

آموزش تصویری ریپلای در اینستاگرام : ابتدا باید به تنظیمات اینستاگرام بروید و گزینه ( quick replies) را فعال کنید در ورژن های قدیمی تر اینستاگرام فقط برای پیام های متنی کاربرد داشت . سپس به مرور زمان قابلیت های دیگری به دایرکت آپدیت اینستاگرام افزوده شد.

اما اخیرا امکان ریپلای به دایرکت اضافه شد ، و شما میتوانید به راحتی به یک پیام از میان پیام هایی که فرد برای شما ارسال کرده است پاسخ دهید.

برای بروزرسانی اینستاگرام در تمامی نسخه های اندروید کلیک کنید.

چگونه از قابلیت ریپلای در دایرکت اینستاگرام استفاده کنیم؟

How to use the replay feature in Instagram Direct?

بیشتر افراد با آپدیت شدن اینستاگرام کار با آن را بلد نیستند در این قسمت برای اینکه بدانید چگونه از قابلیت ریپلای در دایرکت اینستاگرام استفاده کنیم؟ با ما همراه باشید تا به آسانی آن را یادبگیرید

ریپلای کردن پیام خود وطرف مقابلتان در دایرکت ، پیامی که میخواهید ریپلای کنید به سمت راست بکشید و رها کنید. وهنگامی که میخواهید پیام خود را ریپلای کنید ، آن را به سمت چپ بکشید و رها کنید .  

روش دیگری برای ریپلای کردن وجود دارد که پیام را نگه دارید تا گزینه ریپلای را مشاهده کنید. و در آخر آن را انتخاب کنید.

برای اطلاع از مراحل طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام کلیک نمایید

محدود کردن پیج های اینستاگرام

Restrict Instagram pages

گاهی امکان دارد شما یک پیج در اینستاگرام را دوست نداشته باشید هر گونه پیام و یا پستی از این اکانت مشاهده کنید .در این صورت شما باید آن پیج را محدود کنید در آپدیت جدید اینستاگرام قابلیت محدود کردن کاربران ارائه داده شده است.

اما باید توجه داشته باشید که محدود کردن بلاک کردن نیست چرا که فرد هنگام بلاک شدن از سمت شما متوجه آن میشود اما اگر پیج شخص را محدود کنید آن فرد متوجه این قضیه نخواهد شد و حتی میتواند پست های شما را لایک کند و کامنت بگذارد اما فقط خود فرد میتواند کامنتش را مشاهده کند.

فعال سازی ایمیل اینستاگرام

برای فعال کردن ایمیل اینستاگرام اول باید به بخش پروفایل اینستاگرام پیج مورد نظر مراجعه نمایید و در بخش setting پروفایل بخش security را انتخاب نمایید.

در بخش security اینستاگرام بخش دریافت ایمیل از اینستاگرام را انتخاب نمایید و لیست تمامی ایمیل‌های های ارسال شده خود را مشاهده نمایید.

برای اطمینان از صحت و درستی ایمیل های ارسال شده به تصاویر زیر دقت کرده این ایمیل ها از سمت سایت رسمی اینستاگرام برای شما ارسال شده است.

پیشنهاد مقاله:

مدرک فنی و حرفه ای بین المللی

بهترین و پر درآمد ترین رشته های فنی حرفه ای 1400

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا