دسته‌بندی نشده

 درب کرکره ای پارکینگ اصفهان

یکی از اصلی ترین قطعات تشکیل دهنده کرکره برقی و مهمترین اجزای سازنده آن تیغه کرکره برقی می باشد. تیغه های کرکره برقی در واقع لبه های بالایی کرکره برقی می باشد که معمولاً از جنس فولاد و آلومینیوم مستحکم بوده و همواره در انواع و طرح های متعددی در بازار ایران تولید و عرضه می گردد.

پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات در رابطه با قیمت تیغه کرکره برقی اصفهان و همچنین شرکت آلومینیوم اصفهان با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه کرکره برقی همتا تماس بگیرید تا متخصصین و کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را در رابطه با قیمت کرکره برقی و همچنین لیست موجودی انواع تیغه کرکره برقی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

درب کرکره ‌ای

امروزه با پیشرفت تکنولوژی از درب‌های کرکره ای پارکینگ به جای درب های ساده و قدیمی استفاده می‌شود. باز شدن آسان این درب‌ها و برقی بودن آن ها که از دزدی جلوگیری می کند، از جمله مزیت‌های درب کرکره‌ ای پارکینگ است. انواع درب‌های کرکره‌ای پارکینگ توسط شرکت ایران کرکره طراحی، تولید و نصب شده‌اند.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. شرکت ایران کرکره با استفاده از بهترین قطعات اقدام به ساخت درب کرکره‌ درای پارکینگ نموده است زیرا رضایت مشتریان جزء اصول کاری این شرکت است. در صورتی که قطعات به کار برده شده در درب کرکره‌ای پارکینگ از نظر کیفیت بالا باشد، این درب‌ها به آسانی خراب نشده و طول عمر بالایی خواهند داشت.

کاربرد اصلی درب کرکره ای

امروزه به دلیل نداشتن وقت کافی و هم‌چنین در بعضی مواقع نبود امنیت درب ها را به صورت درب کرکره ای برقیمی‌سازند. این درب ها علاوه بر جلوگیری از دزدی منزل از دزدی ماشین نیز جلوگیری می کند زیرا زمانی که شما ماشین خود را رها می کنید و برای بستن درب پارکینگ اقدام می کنید در همان زمان بدون آن که شما متوجه شوید ماشین شما را به سرقت می برند. به دلایل مذکور اکثر ساختمان‌ها برای نصب درب کرکره برقی اقدام کرده‌اند. از سه جنبه می توان درب‌ های کرکره‌‌ای پارکینگ را تقسیم بندی کرد.

درب کرکره ای پارکینگ ساختمان که هنوز ساخت آن کامل نشده است. جایگزین نمودن درب پارکینگ با درب قدیمی استفاده از درب کرکره‌ای به عنوان درب دوم که زیر پایلوت ساختمان‌های شمالی قرار دارد.

در اکثر موارد از درب کرکره برقی(Electric shutters) برای در ورودی اصلی پارکینگ بهره برده می‌شود. و یا امکان دارد برای پیشگیری از ورود افراد متفرقه به ساختمان بعد از درب  اصلی به عنوان درب دوم پارکینگ استفاده شود. لازم به ذکر است تفاوتی ندارد چه درب پارکینگ کرکره‌ای باشد و چه درب پیلوت به عنوان درب کرکره‌ای انتخاب شود کارایی آن یکسان بوده و از قطعات یکسان برای نصب آن استفاده می‌کنند.

حتما لازم است به نکاتی که در هنگام نصب گفته می شود رعایت شود و حتی‌المکان از رنگ سفید برای درب کرکره استفاده نشود زیرا رنگ درب کرکره باید با نمای ساختمان همسان باشد.

مزایای درب کرکره‌ ای نسبت به درب آهنی چیست؟

قیمت مقرون به صرفه، تنوع بالای طرح‌ها، کار گذاشتن سریع درب کرکره‌ای پارکینگ در صورتی که بخواهیم برای یک ساختمانی که در حال آماده شدن است یک درب آهنی سفارش دهیم، سپس آن را رنگ آمیزی کنند بعد از آن از جک پارکینگی برای باز شدن آن استفاده کنید هزینه‌ی گزافی را در پی خواهد داشت. اغلب افراد تصور می‌کنند اگر از درب کرکره‌ ای پارکینگ استفاده کنند نمای صوری ساختمان به هم می‌ریزد ولی اصلا این گونه نیست. امروزه با تنوع بالای طرح‌ها می‌توان بهترین درب کرکره‌ ای پارکینگ نصب کرد که رنگ آن متناسب با نمای ساختمان شما باشد.

جلوگیری از ورود سرما به درون ساختمان

در ساختمان‌هایی که رو به شمال ساخته شده‌اند استفاده از این نوع درب‌ها علاوه بر این که امنیت بالایی دارند مزیت دیگر این است که از ورود سرما به درون ساختمان جلوگیری می کند و گرمای درون ساختمان از بین نمی‌رود از سرد شدن کف واحدهایی که در طبقه اول هستند پیشگیری می‌شود.

جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای سایرین

در اغلب ساختمان‌ها برای تردد نیاز دارند تا زاویه بیش از 120 درجه باز باشد تا خودروها به راحتی عبور و مرور کنند. خود درب‌های قدیمی از پارک شدن یک خودرو به جهت باز شدن آسان آن جلوگیری می‌کرد اما با نصب درب کرکره ای پارکینگ دیگر این موضوع نگران کننده نخواهد بود.

انواع درب کرکره ای برای خانه

درب کرکرهای خانه از انواع درب کرکرهای محسوب میشود که بسته به مکان مورد استفاده مدلهای مختلفی از آن استفاده میگردد به عنوان مثال در مطالب قبلی در مورد انواع درب کرکرهای پارکینگ صحبت کردیم که با کاربرد در منازل مسکونی (و البته تجاری) در دستهی درب کرکرهای خانه قرار میگیرد. اما دیگر انواع درب کرکرهای برای منازل شامل:

درب کرکره ای شفاف

از انواع درب کرکرهای مدل برقی برای منازل مسکونی است مخصوصا منازلی که امنیت ضد سرقتی، ضد ضربهای و ضد گلولهای آن اهمیت بسیار ویژهای داشته باشد. این ویژگیهای در این نوع درب کرکرهای برقی بخاطر ساختار ساخته شده از پلی کربنات است که یک نوع پلیمر به حساب میآید. این نوع درب کرکرهای با این اهداف بهترین جایگزین برای انواع درب کرکرهای آلومینیومی و فولادی خواهند بود.

درب کرکره ای پنجرهای

معمولا از انواع درب کرکرهای پنجرهای مدل برقی برای طبقات زیرین ساختمان استفاده میشود که بیشتر در معرض نفوذ دزدها و سرقت بوده و مسائل امنیتی اهمیت بیشتری دارند هر چند برای طبقات دیگر هم منعی ندارند. همچنین توجه داشته باشید که نوع پنجرهای، رول آن در بیرون نصب خواهد شد تا مزاحم نصب پرده در داخل ساختمان نباشد.

نکتهی بعدی در مورد این مدل از انواع درب کرکرهای مسألهی ورود نور است که اگر میخواهید نور خورشید را از دست ندهید جنس پلی کربنات را انتخاب کنید که شفاف هستند در غیر این صورت نوع آلومینیومی یا فولاد ضد زنگ گزینهی مناسبی است و اگر در برخی مواقع به نور حتما نیاز خواهید داشت می توانید از نصاب بخواهید رول درب کرکرهای را بالاتر از تیغه بگذارد تا از بالا نور وارد ساختمان شود.

درب کرکره ای صوتی

یکی دیگر از انواع درب کرکرهای برای منازل مسکونی نوع صوتی آن است که اجازهی ورود و خروج کوچک ترین صدایی را نخواهد داد و معمولا مناسب کسانی است که در محیطهای بسیار شلوغ شهری زندگی میکنند و صدای بیرون آنها را بسیار اذیت میکند.

پیشنهاد ویژه: بررسی کرکره برقی دست دوم دیوار اصفهان

ابعاد انواع درب کرکره ای پارکینگ

در تعیین ابعاد درب کرکرهای پارکینگ دو موضوع مطرح میشود: چطور ابعاد انواع درب کرکرهای پارکینگ را تعیین کنیم و اینکه ابعاد استاندارد چه اندازههایی هستند؟ ابتدا اجازه دهید به سؤال دوم پاسخ دهیم. برای انواع درب کرکرهای برای استفاده در هر مکانی از جمله پارکینگ بسته به ابعاد اولیهی مکان نصب، ابعاد درب کرکرهای نیز مشخص میشود و هیچ سایز استانداردی تعیین نشده چرا ک هر مکانی ابعاد و اندازهها منحصربفرد و خاص خود را دارد که براساس آن انواع درب کرکرهای سایز بندی شده و ابعاد آن مشخص می گردد.

برای اینکه بتوانید ابعاد انواع درب کرکرهای پارکینگ را مشخص کنید و پس از آن سفارش دهید، ابتدا دهنه یا عرض را مشخص کنیم. اگر ستون شاسی کشی شده، پس هر چقدر عرض دهنهی پارکینگ بود، 3 سانتی متر از آن کم کنید (1 سانتی متر برای نصب درپوش و 2 سانتی متر برای بادخور) یعنی اگر عرض دهنهی پارکینگ 90 سانتی متر است، 87 سانتی متر یادداشت کنید. اما اگر شاسی کشی نشده 8 سانتی متر از عرض واقعی کم کنید.

همچنین برای تعیین ارتفاع انواع درب کرکرهای پارکینگ، بسته به اندازههای پلیت و لوله، اگر از موتور توبلار استفاده خواهید کرد معادل 60 سانتی متر و اگر از نوع ساید استفاده خواهید کرد 80 سانتی متر به ارتفاع کل اضافه کنید.

انواع کرکره برقی پارکینگ امروزه بسته به سلیقه و نوع پارکینگ توسط مشتریان انتخاب میشود که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. انواع درب کرکرهای پارکینگ از جنس آلومینیوم و استیل هستند که جنس استیل فولاد ضد زنگ دوام بالایی دارد اما نوع آلومینیومی در برابر صدا و حرارت عایق است. با نصب انوع درب کرکرهای اگر مشکل فضا در پارکینگ داشته باشید و ایمنی بیشتری بخواهید برآورده خواهد شد و زحمت باز و بسته کردن دستی درب حذف شده و حتی میتوانید با گوشی آن را باز و بسته کنید.

اما انواع درب کرکرهای که برای پارکینگ استفاده میشوند شامل:

درب کرکره ای آلومینیومی

از انواع درب کرکرهای پارکینگ مدل برقی که با داشتن رنگ کورهای الکترواستاتیک ضد خش بوده و در برابر دما و ضربات نیز مقاومت خوبی از خود نشان میدهد. از نوع تیغهی تک پل آن برای پارکینگهای کوتاه استفاده میشود.

درب کرکره ای سکشنال

مدرنترین و استانداردترین نوع درب کرکرهای برقی پارکینگ که جمع شدن آن زیر سقف است و مشکل سر و صدا و کندی سرعت را به هیچ وجه ندارد. این نوع درب کرکرهای برقی سیستم ایمنی ضد سقوط داشته و از ورود هر چیزی به داخل جلوگیری میشود. همچنین از انواع درب کرکرهای با چشم فتوالکتریک است یعنی اگر چیزی زیر آن قرار گرفته باشد به صورت اتوماتیک به عقب میگردد و مشکلی برای تیغهها و موتور پیش نمیآید ضمن اینکه ایمنترین نوع درب کرکرهای است و در استفادهی زیاد با داشتن موتور ساید گیربکسی هیچ عیبی پیدا نمیکند.

درب کرکره ای گالوانیزه فوم دار

از انواع درب پارکینگ کرکرهای که از جنس آلیاژ فولاد منیزیم هستند در داخل خود فوم فشرده دارند که طرح و رنگ آن تنوع خوبی دارد که استحکام آنها نسبت به نوع آلومینیومی به دلیل ضخامت بیشتر بالاتر خواهد بود که بیشتر برای پارکینگهایی استفاده میکنند که در ضلع جنوبی ساختمان بوده و بالای آن اتاق خواب قرار گرفته است که بی صدا بودن آن مزاحمتی ایجاد نمیکند.

انواع درب کرکره ای دستی

انواع درب کرکرهای به صورت دستی همان انواع نوع برقی یا اتوماتیک را شامل میشود با این تفاوت که در این مدلها همانطور که از نام آنها هم مشخص است باز و بسته شدن یا بالا و پایین رفتن کرکره به صورت دستی است و باید پیش درب رفته و آنها را بالا و پایین ببرید.

مدلهای اولیه انواع درب کرکرهای به صورت دستی بودند و برخلاف نوع امروزی امکان باز و بسته شدن آنها به صورت برقی و یا حتی خورشیدی امکان پذیر نبود. همچنین برخلاف انواع اتوماتیک یا برقی امروزی نمی توانستید از راه دور ارتفاع آنها را تنظیم کنید و سایش بخشهای مختلف آنها نیز بیشتر بود. ضمن اینکه درب کرکرهای دستی چون نیاز به تجهیزات بیشتری است و نیروی بیشتری هم برای نصب نیاز خواهد داشت هزینه ی بالاتری هم برای آن تعیین میگردید.

اجزای اصلی درب کرکره ای برقی

قسمت های اصلی تشکیل دهنده درب کرکره ای برقی عبارتند از:

تیغه درب کرکره ای برقی

تیغه در واقع همان بدنه اصلی کرکره می باشد که در ساخت آن می توان از طرح ها و رنگ های مختلفی استفاده می شود. در ساخت تیغه کرکره معمولا از آلومینیوم استفاده می شود که با متصل شدن این تکه های آلومینیومی به یکدیگر نمای اصلی درب شکل می گیرد.

موتور درب کرکره ای برقی

در قسمت بالای درب، موتور آن قرار می کیرد وظیفه موتور این است که قدرت لازم را تولید کند تا بتوانید کرکره را به سمت بالا و پایین حرکت دهید. موتور درب کرکره ای برقی انواع مختلفی دارد موتور توبلار از قدیمی ترین موتورهای مورد استفاده برای کرکره برقی می باشد. این موتور قدرت کمتری دارد و برای درب های که عرض کمتری دارند، مانند درب پارکینگ، مغازه و ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. موتورهای ساید که قدرت بیشتری از مدل قبلی دارند و برای درب های عریض مناسب تر می باشد. برای نمونه برای درب  وردوی یک گاراژ بهتر است از موتور ساید برای درب کرکره ای برقی استفاده شود.

مرکز کنترل درب کرکره ای برقی

این قسمت مربوط به مدار گیرنده درب کرکره ای می باشد که معمولا در داخل یک جعبه محافظ قرار دارد و وظیفه اعمال فرمان برای بالا و پایین رفتن درب کرکره ای برقی بر عهده این قسمت است.

کانال های راهنما به کانالهای

توخالی که در دوطرف درب و به صورت عمودی تعبیه شده و کرکره در داخل آن بالا و پایین می رود کانال راهنما گفته می شود.

قسمت پایینی درب کرکره ای برقی

برای جلوگیری از نفوذ آب باران و برف می توان در قسمت پایینی درب از نوارهای لاستیکی درزگیر استفاده کرد.

قیمت تیغه کرکره برقی اصفهان

همانطور که در ابتدای مقاله در رابطه با تیغه کرکره برقی صحبت کردیم تیغه های کرکره برقی دارای انواع متعددی از جمله آلومینیومی، پلی کربنات، گالوانیزه و … میباشند.

معمولاً تیغه های کرکره برقی آلومینیومی و فولادی نسبت به سایر انواع تیغه های کرکره برقی موجود در بازار قیمت بالاتری داشته و همچنین دارای امنیت بالایی بوده و ساختاری بسیار مستحکم می باشند.

ل سریال ملک از شما در فروشگاه کرکره برقی هم تا می توانید انواع تیغه کرکره برقی ازجمله تیغه کرکره اکرول و سایر برند های محبوب و پرفروش تیغه کرکره برقی را از فروشگاه همتا با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

پیشنهاد بررسی: لیست قیمت کرکره برقی در کرمانشاه

قیمت تیغه کرکره هوشمند اصفهان

کرکره های هوشمند معمولاً کرکره های هستند که توسط ابزار کنترل از راه دور قابل باز و بسته شدن بوده و افراد می توانند با استفاده از ریموت و یا فرستادن سیگنال به این نوع کرکره برقی قادر به باز و بسته کردن آن باشند.

کرکره هوشمند معمولاً از لحاظ امنیت راحتی و زیبایی با کرکره های سنتی و قدیمی غیرقابل مقایسه هستند چرا که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همچنین گسترش صنعت کرکره در جهان کرکره های هوشمند همواره جایگاه کرکره های قدیمی و دستی را گرفته و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

کرکره های هوشمند به صورت اتوماتیک باز و بسته شده و همچنین با استفاده از ریموت کنترل توسط کاربر کنترل می گردد.

ت تیغه کرکره هوشمند نیز همانند تیغه کرکره برقی بوده و دارای انواع مختلفی همچون گالوانیزه و پلی کربنات می باشد.

تیغه کرکره هوشمند دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که یکی از اصلی ترین مزایای آن امنیت فوق العاده بالای آن می باشد چرا که در تیغه کرکره هوشمند شما بدون داشتن ریموت هرگز قادر به باز کردن درب کرکره برقی نخواهید بود.

پیشنهاد می شود برای استعلام قیمت تیغه کرکره هوشمند اصفهان با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید تا همکاران ما در سریع ترین زمان اقدام به راهنمایی شما عزیزان نمایند.

پیشنهاد ویژه: چنانچه در رابطه با ست كردن ريموت درب پاركينگ به مشکل برخورده اید کلیک کنید.

شرکت آلوین اصفهان

آلوین یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین شرکت های تولید کننده انواع تیغه های کرکره برقی در ایران می باشد. از جمله ویژگی های اصلی شرکت آلومینیوم اصفهان ارائه محصولاتی با کیفیت فوق‌العاده و قیمتی مقرون به صرفه می باشد.

از جمله مهمترین ویژگی های این شرکت ارائه محصولاتی با امنیت بالا و همچنین با دوام می باشد. استفاده از فولاد خالص در این نوع برند تیغه های کرکره برقی باعث شده است تا در دسته ایمن ترین و همچنین مستحکم ترین تیغه های کرکره برقی قرار بگیرد.

ما در فروشگاه همتا به عنوان یکی از اصلی ترین نمایندگی های شرکت آلومینیوم اصفهان در تهران همواره محصولاتی با کیفیت و بادوام را به مخاطبین و مشتریان خود ارائه می دهیم.

د در رابطه با شرکت تیغه کرکره آلوین باید بگوییم این شرکت در سال ۱۳۹۲ با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات روز دنیا فعالیت خود را در زمینه تولید انواع تیغه کرکره برقی آغاز نمود.

این شرکت همواره تیغه های کرکره برقی آلومینیومی و همچنین فولادی را با برترین متریال و با کیفیت ترین ماشین آلات تولید و به سراسر کشور عرضه می نماید.

تیغه درب کرکره ای اصفهان

همانطور که بالاتر نیز گفته شد تیغه های کرکره برقی دارای انواع متعددی می باشند امروزه پیشرفت تکنولوژی تاثیر بسیار زیادی در زندگی روزمره ما نهاده است و این تغییرات باعث بروز تغییراتی در مدل زندگی افراد شده یکی از اصلی ترین تغییرات استفاده از کرکره های برقی به جای کرکره های دستی می باشد. تیغه درب کرکره ای اصلی ترین بخش درب کرکره بوده که در صورت بروز مشکل در ساختار و یا قطعات سازنده آن شاهد عدم کارکرد صحیح کرکره برقی و عدم باز و بسته شدن شیشه ای ها خواهیم بود.

به همین دلیل پیشنهاد می شود تیغه درب کرکره ای اصفهان را از یک مرکز معتبر و با سابقه در زمینه تولید و عرضه انواع تیغه درب کرکره ای اصفهان خریداری نمایید.

تیغه کرکره برقی اصفهان همواره به دلیل امنیت بالا و استحکام زیاد آن در دسته اولین انتخاب های افراد و مخاطبین قرار گرفته است.

مزایای تیغه کرکره برقی اصفهان

تیغه‌های کرکره برقی اصفهان باید دارای مزایایی باشند که باید هنگام انتخاب و خرید به این مزایا دقت کامل کنید.

پیشنهاد بررسی: کرکره برقی دست دوم در کرج

محافظت کردن از خانه‌ها و مغازه‌ها در برابر مزاحمان

این نوع تیغه‌های کرکره برقی به شما اطمینان می‌دهند که هیچ فردی نمی‌تواند به داخل محیط شما رک کشیده و به زور وارد حریم شما شود. وقتی تیغه‌های کرکره برقی اصفهان بسته می‌شوند امکان باز کردن آن غیرممکن است.

از بین بردن آلودگی های صوتی

چنانچه منزل یا محل کار شما در کنار محیط های شلوغ و پر ازدحام قرارادارد تیغه‌های کرکره برقی اصفهان می‌توانند شما را تا 50 درصد در مقابل آلودگی های صوتی در مکان های پر ازدحام محافظت کنند. این نوع تیغه‌ها به شیوه طراحی‌شده‌اند که به محض بسته شدم سر و صدای محیط را به میزان چشم‌گیری کاهش می‌دهند.

صرفه‌جویی کردن در برابر اتلاف انرژی برقی

یکی از خصوصیات باارزش این تیغه ها این است می‌تواند اتلاف انرژی برقی را تا 72 درصد کاهش داده و همین امر باعث می‌شود که شما بتوانید با نصب کرکره برقی در هزینه‌هایی که برای انرژی برق مصرف می‌کرده‌اید صرفه‌جویی کنید.در فصل های سرد سال این تیغه مانند عایق عمل میکنندو انرژی گرمایی به وسیله بخش فوم دار تیغه کرکره که در وسط تیغه‌ها قرار دارد جذب‌شده و منجر به گرم نکه داشتن خانه یا مغازه شما می‌شود. همین ویژگی_ حفظ انرژی_ در فصل های گرم باعث خنک نگاه‌داشتن محیط شما می‌شود.

اجزای تیغه کرکره برقی اصفهان

می‌توان گفت که بیش‌ترین و  بالاترین حجم از تیغه‌های کرکره برقی را که امروزه استفاده می‌شود، آلومینیوم تشکیل داده است. تیغه کرکره اصفهان نیز بیش از 90 درصد از آلومینیوم تشکیل شده است. دلایل زیادی برای استفاده از آلومینیوم در ساخت تیغه‌های ارک وجود دارد که موارد زیر از مهم‌ترین آن‌ها هستند:

  • احتیاج به موتور های سبک تر در درب های اتوماتیک و وزن سبک تر آلومینیوم نسبت به آلیاژهای دیگر فلزی
  • سبکی تیغه‌های اصفهان باعث بالا رفتن طول عمر موتور می‌شود و وزن کلی درب را نیز پایین می‌آورد.
  • فرایند تولید تیغه‌های آلومینیومی به نسبت سایر آلیاژها بسیار راحت تر است آ
  • لومینیوم به نسبت سایر فلزات مقاومت بسیار بالاتری نسبت به زنگ‌زدگی خصوصاً در مناطق مرطوب و باران‌خیز دارد.
  • انعطاف بالا باعث سهولت در کارکرد تیغه ( در باز و بسته شدن و رول شدن سریع و خوب)و بالا رفتن کیفیت مکانیکی و خواص فیزیکی آن می‌شود. ا
  • ز قیمت بسیار مناسب تری به نسبت سایر آلیاژها برخوردار است.

روش تولید تیغه‌های کرکره برقی اصفهان به صورت اکستروژن هست. در این روش تولید بیلت خان ( شمش خام) آلومینیوم در دستگاه پرس قرارگرفته و با ایجاد فشار بر آن و عبور دادنش از غالب شکل تیغه به دست می‌آید.و بعد از آن با شستشو و رنگ‌کاری که مراحلی تقریباً زمان بر هستند تیغه به صورت نهایی در می‌آید.

تیغه‌های کرکره برقی در اشکال مختلف و طرح های متنوع مثل اکسترود،صنعتی ،تخت، قوس‌دار، فوم دارو … تولید می‌شوند و جنس آن‌ها اغلب از آلومینیوم و سایر آلیاژهایی مثل فولاد ، پلی کربنات هست.زمانی که می‌خواهید تیغه کرکره برقی را انتخاب کنید باید به نوع و جنس تیغه دقت کامل کنید چرا که انتخاب تیغه‌ها باید با توجه به ابعاد درب و وزن کلی تیغه‌ها و قدرت و نیروی موتور شما، انجام گیرد.

شرکت آلومینیوم آکرول اصفهان

آکرول نیز یکی دیگر از برندها و شرکت های محبوب و پرطرفدار تولید و عرضه انواع تیغه کرکره برقی در دنیا می باشد که همواره به دلیل ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و دوام بالا محبوبیت زیادی را به خود اختصاص داده است. ما در فروشگاه همتا به عنوان معتبرترین کارخانه تولید تیغه کرکره برقی اصفهان و مرجع اصلی خرید تیغه کرکره برقی همواره انواع این تیغه ها را در ابعاد و طرح های متنوع به مخاطبین خود عرضه می نماییم.

تیغه کرکره آکرول یکی از برند های مطرح در عرصه سیستم های حفاظتی و امنیتی می باشد که انواع ورق های فولادی و آلومینیومی را با ابعاد بزرگ و به صورت تک پل دوپل و چهار پل تولید و در بازار عرضه می نماید.

شرکت تیغه کرکره آکرول اصفهان همواره بزرگترین خط تولید صنعت آلومینیوم و تیغه های کرکره برقی را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است ما در فروشگاه کرکره برقی هم تا انواع تیغه کرکره آترون را با کیفیتی بسیار بالا و طول عمر زیاد با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان و مخاطبان عزیز خود عرضه می کنیم.

پ پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تیغه کرکره آکرول و همچنین قیمت کرکره برقی شماره تماس های ما در فروشگاه کرکره برقی همتا تماس حاصل فرمایید.

اندازه تیغه کرکره برقی اصفهان

محصولات تولیدی تیغه آلومینیوم کرکره برقی اصفهان دارای نمایندگی در شهر های تهران، اصفهان، شیراز، اصفهان و… می‌باشد. ابن کارخانه جان محصولات خود را در سایزها و انداز های مختلف و باکیفیتی بسیار بالا تولید و عرضه می‌کنند. تیغه کرکره برقی اصفهان به شیوه اکستروژه و از آلیاژ استاندارد آلومینیوم ساخته می‌شود.

سایز های انواع تیغه آلومینیومی کرکره برقی اصفهان به قرار زیر است:

تیغه کرکره سایز 145

شامل تیغ برای کرکره‌های برقی با سایز بسیار بزرگ هست: مثل کرکره درب فروشگاه‌ها، ورودی و خروجی کارخانه جات صنعتی بزرگ، و… این نوع تیغه‌ها برای کرکره‌هایی با ابعاد تقریبی ارتفاع 12 و عرض 12  طراحی‌شده‌اند.

تیغه کرکره سایز 100

 این نوع تیغه کرکره که به آن تیغه مدیوم هم گفته می‌شود برای درب مکان‌هایی ساخته شده است که تقریباً بزرگ اندازه می‌باشند. مثل: درب های بزرگ مغازه و سوله‌ها حداکثر اندازه آن بین ارتفاع7 و عرض7 می‌باشد.

تیغه کرکره سایز 80

این مدل از تیغه کرکره برای درب‌هایی که نه سایز خیلی بزرگی دارند و نه خیلی کوچک هستند طراحی شده است. مثل: درب پارکینگ منازل، کرکره برقی مغازه‌ها، کرکره بانک‌ها و… این مدل تیغه به شکل یک پل و دو پل در بازار وجود دارد که معمولاً مشتریان از مدل 2 پل آن به دلیل مقاومت بالا و امنیت بالا خریداری می‌کنند.

تیغه کرکره سایز 60

این مدل از تیغه‌ها را  مدل اسمال هم میگویند که معمولاً برای کرکره‌هایی با سایز کوچک طراحی شده است. برای مثال پارکینگ های تک نفره و کوچک، کرکره کیوسک‌ها ، کرکره مغازه‌های کوچک و.. از این مدل تیغه در کرکره‌های خود استفاده می‌کنند.

تیغه کرکره برقی اکرول

تیغه اکرول رامیشه به عنوان یکی از  قدیمی ترین تیغه های صنعت کرکره برقی معرفی کرد و بر اساس همین رضایت شاهد فروش بالای این تیغه در صنعت کرکره هستیم.

یکی از بهترین برند‌های تیغه‌ کرکره تیغه اکرول است. از ویژگی‌های این تیغه می‌توان به ضخامت و سختی بالای آن اشاره کرد. مزیت دیگر اکرول نسبت به دیگر تیغه‌ها این است که پس از نصب و هنگام استفاده صدایی تولید نمی‌کند. اکرول در چند سال اخیرتوانسته به یکی از بهترین تیغه‌های کرکره در صنعت کرکره‌سازی تبدیل شود چراکه هم از کیفیت خوبی برخوردار است و هم دوام بالایی دارد.

علاوه بر این رنگ الکترواستاتیکی که بر روی این تیغه استفاده می‌شود بسیار ماندگار است و در اثر گذشت زمان و شرایط جوی گوناگون تغییری در آن به وجود نمی‌آید. تیغه اکرول را با نام تیغه اکرول اصفهان نیز می‌شناسند. در ادامه به برخی از مزیت‌های این تیغه می‌پردازیم:

  • در پروسه رنگ کردن از تکنولوژی الکترواستاتیک استفاده می‌شود.
  • ·          برای تولید تیغه اکرول از مواد درجه یک استفاده می‌شود.
  • استحکام بالایی دارد.
  • مقاومت زیادی دارد .
  • وزن کم تیغه
  • بی‌صدا
  • دارای سطح ضدخش
  • امکان سفارشی‌سازی رنگ موجود در انواع طرح‌های مختلف مانند چوب، سنگ، راش و …
  • تیغه‌های تک‌پل و دوپل برای استحکام بیشتر
  • آبکاری با مواد درجه یک تا پانزده میکرون مقاومت در برابر سرما و گرما
  • به کارگیری دستگاه‌های اکسترود برای سختی بیشتر
  • کنترل کیفیت در پروسه تولید
  • مونتاژ به صورت رایگان

تیغه آکرول ۱۰۰

همانطور که اشاره کردیم، تیغه آکرول یکی از بهترین تیغه های کرکره برقی موجود در بازار است. در اینجا شاید برایتان سوال باشد که چرا خرید تیغه آکرول ۱۰۰ را به شما پیشنهاد می‌دهیم و علت محبوبیت این محصول در بازار چیست؟ در پاسخ به این سوال باید به مزایای تیغه آکرول اشاره کنیم:

تیغه آکرول پوششی از جنس رنگ الکترواستاتیک دارد مقاومت آن را در برابر بارش باران و برف بالا برده است. تیغه آکرول از آلومنیوم خالص تولید می‌شود و برای تولید آن از ضایعات آلومنیوم استفاده نشده است. تیغه آکرول 100 استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. آکرول یک تیغه کاملاً بی‌صدا است. یک تیغه ضد سرقت است که ایمنی بالایی دارد و امکان سرقت را به حداقل رسانده است. امکان سفارشی‌سازی رنگ برای تیغه آکرول وجود دارد. قیمت مناسبی دارد و خرید آن یک خرید اقتصادی و مقرون به صرفه به حساب می‌آید.

تیغه کرکره برقی شرکت آکزر اصفهان

تولید کننده تیغه درجه یک آکزر اصفهان در کشور ما با یاری خداوند و با تکیه به اعتماد مشتریان در زمینه کرکره های برقی توانسته ایم تیغه های آکزر اصفهان را تولید و نمایندگی انواع موتور های ساید و توبلار کرکره برقی را در اختیار بگیریم و با همراهی شما همکاران و مشتریان گرامی در زمینه های مختلف اقتصادی جایگاه خاصی را برای شرکت ایجاد نموده ایم که نه تنها در بازار داخلی مورد استقبال بوده بلکه موجب تشویق و همکاری شرکت های تجاری مختلف کشورهای منطقه قرار گرفته است.

ما همواره تلاش کردیم بهترین محصولات را برای مشتریان خود انتخاب کنیم تا قیمت نهایی را برای خریداران به حداقل برسانیم و خدمات پس از فروش خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم و این مسئله برای همکاران و مشتریان ما اثبات شده است.امیدواریم به وسیله ارائه محصولات با کیفیت، نظر مشتریان گرامی را بیش از پیش جلب کنیم.

کارخانه تولید تیغه کرکره برقی اصفهان

از کارخانه‌های معتبر و باسابقه در تولید تیغه کرکره برقی اصفهان کارخانه «آکزر» است. این کارخانه توانسته است با تولید تیغه کرکره برقی اصفهان و نمایندگی انواع موتور های ساید و موتور توبلار کرکره برقی گام مهمی در جهت تولید تیغه‌های کرکره برقی اصفهان بر دارد.تیغه‌های کرکره کارخانه آکزر علاوه تولید تیغه‌های کرکره برای بازار داخلی محصولات خود را به خارج از کشور ( کشور های منطقه) نیز صادر کند.کارخانه آکزر همواره تلاش کرده است تا با تولید بهترین مدل های تیغه کرکره با روش های مدرن و به‌روز قیمت نهایی را برای مشتریان خود به میزان زیادی کاهش دهد و خدمات پس از فروش این شرکت به بهترین نحوی انجام گیرد.

از دیگر کارخانه جات تولیداین تیغه ها شرکت «آلوم متال» می‌باشد که با تکیه بر به‌روزترین روش‌ها و برخورداری از ابزارآلات مدرن ومجهر انواع تیغه‌های کرکره برقی اصفهان در سایزها و اندازه‌های مختلف را تولید رده و با بهترین قیمت به دست مشتریان خود برساند.

شرکت کاسپین پیشرو صنعت نیز علاوه ب تولید درب برقی درب اتوماتیک، کرکره برقی  و… در زمینه تولید تیغه کرکره برقی نیز فعال باشد. این شرکت با برخورداری از بهترین ابزارآلات و متخصص‌ترین نیروها محصولات خود را تولید می­کنند و محصولات نهایی این شرکت از چنان کیفیتی برخوردارند  که در مقابل نمونه‌های خارجی گاه ، یک سر و گردن بالاتر هستند.

خرید تیغه کرکره اصفهان

اگر شما قصد خرید این تیغه ها را دارید می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود و نوع کاربرد محصول انتخابی و همچنین با توجه به ابعاد درخواستی خود و جنس مورد نظر به یکی از تولیدکنندگان تیغه کرکره برقی اصفهان مراجعه کنید. به خاطر داشته باشید که پیش از اقدام به خرید تیغه‌های کرکره برقی اصفهان ابعاد و اندازه درب ورودی خود را محاسبه کرده و پس از آن با سفارش همان مدل به کارخانه‌های تولیدکننده تیغه کرکره برقی اصفهان محصول خود را دریافت کنید.

محصولات تولیدی تیغه آلومینیوم کرکره برقی اصفهان دارای نمایندگی در شهر های تهران، اصفهان، شیراز، اصفهان و… می‌باشد. ابن کارخانه جان محصولات خود را در سایزها و انداز های مختلف و باکیفیتی بسیار بالا تولید و عرضه می‌کنند.

راهنمای خرید کرکره برقی در اصفهان

اگر تصمیم خرید کرکره برقی را دارید به شما توصیه می‌کنیم، در صورتی که ساکن استان مرکزی هستید، از بین انواع مختلف کرکره برقی در شهر اصفهان کرکره برقی با ویژگی‌های مدنظر خود (از نظر نوع موتور و ریل با در نظر گرفتن میزان تردد روزانه) را جستجو نموده و درصورتی‌ که نمایندگان فروش آن در اصفهان موجود هستند، با آنها تماس بگیرید. ضمنا لطفا خاطر نشان شوید که اطلاعات مربوط به فروشنده کرکره برقی را در وبسایت ساختمون  مشاهده نموده‌اید.

بهترین مارک انواع درب کرکره ای

در این قسمت قصد داریم به معرفی بهترین مارک درب کرکرهای بپردازیم تا چنانچه هزینهی بالاتری نیز متقبل شدید خود را نسبت به هزینههای تعمیر و نگهداری و سایر مسائل جانبی حفظ کنید. وقتی صحبت از انتخاب بهترین نوع و برند انواع درب کرکرهای میشود یعنی کیفیت ساخت قطعات از جمله موتور، تیغهها و شاسی ها به نحوی است که بیشترین کارایی را داشته و دوام و طول عمر مفید بالایی دارند ضمن اینکه تأمین قطعات آنها به راحتی صورت میگیرد و نیاز به تعمیر پایینی هم خواهد داشت.

در بازار داخلی انواع برند و مارکهای خارجی وجود دارند که توصیه میکنیم که در بین انواع درب کرکرهای بهترین برند را انتخاب کنید که در حال حاضر به نظر میرسد نه یک برند بلکه چندین برند سهم زیادی در بازار فروش داخلی دارند که شامل برندهای؛ BFT، Faac، V2 که همگی ایتالیایی هستند، بلانکو اسپانیا که مونتاژ چین است، پروتکو یا PROTECO ایتالیا، LIFE ایتالیا، Genius ایتالیایی، Somfy فرانسوی هستند.

معایب انواع درب کرکره ای برقی

قطعا هر وسیلهای از جمله انواع درب کرکرهای که با سیستم برقی کار میکنند در کنار مزایای گسترده معایبی نیز خواهد داشت که اطلاع از آنها شاید کمی تا حد زیادی بر روی تصمیم گیری ما در مورد میزان استفاده و یا حتی عدم استفاده از آنها تأثیر بگذارند. در این قسمت قصد داریم به معرفی معایب درب کرکرهای برقی بپردازیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

هزینه درب اتوماتیک

قطعا به خاطر پیچیدگیهای طراحی، ساخت و نصب انواع درب کرکرهای، هزینهی نهایی نسبت به سایر انواع دربها بیشتر خواهد بود اما از لحاظ ایمنی و سایر مزایایی که در ادامه عنوان خواهیم کرد ارزش آن را دارد.

مشکلات خرابی درب کرکره ای

وقتی درب کرکرهای خراب شود شما به عنوان یک فرد عادی نمیتوانید آن را رفع رجوع کنید و حتما باید نصاب ماهر آن حضور پیدا کند که در این صورت اگر خرابی و اشکال در قسمت پارکینگ باشد قطعا مشکل رفت و آمد پیدا خواهید کرد.

نبود برق

به دلیل اینکه انواع درب کرکرهی اتوماتیک با برق کار میکنند پس اگر به هر دلیلی برق قطع شود، از کار خواهند افتاد و این مشکل ساز خواهد بود بجز اینکه از موتور برق استفاده کنید و یا اینکه نوع دارای پنلهای خورشیدی را نصب کنید که البته این انواع درب کرکرهای نیز محدودیت و عیب خاص خود را دارد مثلا باید در محیطی نصب شود که انرژی و تابش خورشید زیاد است و اینکه در شب هم از کار خواهند افتاد بجز اینکه باتری ذخیرهی انرژی در طول روز داشته باشند که قطعا هزینهی آن را چندین برابر خواهد کرد.

تمیزکاری

تمیز کردن انواع درب کرکرهای سختتر و زمانبرتر از سایر انواع دربهاست چون هم قسمتهایی مانند فنر و پیچها و قسمت موتور نیاز به تمیزکاری و روغن کاری دارند و هم اینکه باید بررسیهای دورهای انجام شود. انواع فریم چوبی یا فلزی نیز بعد از مدتی فرسوده شده و نیاز به رنگ آمیزی و نگهداری اضافهتری دارند.

مزایای انواع درب کرکره ای برقی

با نصب تیغههای آلومینیومی محیط داخلی را در برابر نفوذ صوت و آلودگی و همچنین تغییرات دمایی حفظ کنید. از نوع شفاف آن میتوان هم از مزایای نوع آلومینیومی بهره برد و هم از نور خورشید بهره مند شد ضمن اینکه به دلیل جنس پلی کربناتی مقاومت بسیار بیشتری دارد. نسبت به نوع دستی هزینههای کلی پایینتری دارد. نیاز به باز و بسته کردن دستی آنها نیست و میتوانید با ریموت یا حتی در انواع خاصی از برندها با نصب اپلیکیشن آن بر روی گوشی هوشمند از فاصلهی دور آنها را باز و بسته کرد.

با داشتن رنگ کورهای الکترواستاتیک، انواع درب کرکرهای در برابر خش و سایش و همچنین از بین رفتن رنگ مقاوم شدهاند. با نصب نوع خورشیدی آن مصرف برق بسیار کمتری خواهد داشت. طراحی ساخت و ابعاد آن هیچ محدودیتی ندارد امنیت با آنها کاملا تضمین شده است مخصوصا که انواع ضد گلوله و ضد سرقت آنها نیز در بازار وجود دارند تنوع طرح و رنگ و مدل بسیار زیادی داشته و به راحتی با هر نما و فضایی هماهنگ شده و ست خواهند بود. برای مکانهای پر تردد و یا ارتفاع و طولهای زیاد برای اینکه فشار زیادی به موتور انواع درب کرکرهای وارد نشود نوع ساید در بازار عرضه شده که قدرت و توان عملکردی بسیار بیشتری نسبت به نوع توبولار یا تیوبلار (Tubular) دارند.

قیمت انواع درب کرکرهای پارکینگ اصفهان

در ابتدای این مطلب عنوان کردیم که تعیین نوع دقیق قیمت درب پارکینگ کرکرهای و در نتیجه لیست قیمت کرکره برقی برای هر متر مربع کار بسیار مشکلی است و شاید چندان صحیح نباشد چرا که بسته به نوع موتور (ساید، توبلار، سنترال)، نوع تیغهها (تک پل، دو پل، سه پل)، جنس تیغهها، ابعاد، میزان تحمل وزن موتور، محل مورد استفاده یا کاربرد آن، نوع برند و حتی نوسانات ارزی همیشه باید برای اطلاع از قیمت دقیق انواع درب کرکرهای با نمایندگیهای معتبر تماس بگیرید.

اما معمولا قیمت کرکره برقی در انواع برندها از 2 میلیون تومان به بالا برای قطعات و تجهیزات (کیت یا ست کامل بجز موتور و تیغهها)، از 250 هزار تومان تا 4 میلیون و 200 هزار تومان قیمت موتور برحسب نوع توبولار یا ساید و تحمل وزن موتور و نوع برند، قیمت تیغهی انواع درب کرکرهای برای انواع مکانها در جنس آلومینیومی برای هر متر مربع از 10 هزار تومان تا 16 هزار تومان متغیر است. در جنس گالوانیزه نیز بین 8 تا 10 هزار تومان برای هر متر مربع خواهد بود.

توجه داشته باشید که انواع درب کرکرهای برحسب نوع دستی و برقی و برند و مکان کاربرد مختلف بوده که در این مقاله به انواع آن اشاره کردیم و بسته به هدف و انتظاری که از آنها دارید میتوانید نوع مناسب را انتخاب کنید.

منابع:

منبع: قیمت تیغه کرکره برقی اصفهان

منبع: قیمت کرکره برقی دست دوم

منبع: فروش کرکره برقی دست دوم در اصفهان

منبع: فروش کرکره برقی دست دوم در مازندران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا