آموزشگاه فنی و حرفه ایآموزشی

یادگیری طراحی سایت چقدر طول میکشد

در این مقاله آموزشی قصد داریم بررسی نماییم که یادگیری طراحی سایت چقدر طول میکشد و برای یادگیری صفر تا صد طراحی سایت چه مراحلی را باید طی کرد، چقدر زمان گذاشت و در آخر این که بهترین و سریعترین روش های یادگیری طراحی سایت کدامند، پس بنابراین برای آشنایی با مسیر یادگیری طراحی سایت در ادامه این مقاله ما را همراهی نمایید.

توجه» برای یادگیری کامل طراحی سایت در سریعترین زمان شما می توانید به بهترین آموزشگاه طراحی سایت در تهران مراجعه نمایید، در این خصوص آموزشگاه طراحی سایت آریا تهران تحت نظر بهترین اساتید طراحی سایت، دوره های طراحی و ساخت وب سایت را با ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای برگزار می کند، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ – ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۵ الی ۶ تماس حاصل فرمایید، و یا به وب سایت aryatehran.com مراجعه نمایید.

مدت زمان یادگیری طراحی سایت

مدت زمان یادگیری طراحی سایت بستگی به این موضوع دارد که شما چه بستری را برای طراحی و پیاده سازی انواع وب سایت ها در دستور کار خود قرار دهید.

به طور کلی هر کسی بخواهد وارد حوزه طراحی سایت شود باید دو مسیر کلی زیر را بنا به میزان علاقه خود برگزیند:

  1. طراحی و ساخت سایت به کمک زبان های برنامه نویسی سمت وب شامل زبان های فرانت اند و بک اند (توجه» برای آشنایی با این روش می توانید مقاله طراحی سایت با پایتون را مطالعه نمایید.)
  2. طراحی و ساخت سایت به کمک سیستم های مدیریت محتوا (سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا، دروپال)

طراحی و ساخت سایت به کمک زبان های برنامه نویسی سمت وب می تواند بین یک تا دو ماه زمان ببرید، طراحی و ساخت سایت به کمک سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس هم بین 10 تا 25 روز می تواند انجام شود، البته اگر از قالب های آماده وردپرسی برای ساخت سایت استفاده شود، در زمان بسیار کمتری هم می شود یک سایت را با وردپرس ساخت.

توجه» البته در حال حاضر به کمک ابزار های هوش مصنوعی هم می توان کار طراحی سایت را انجام داد، که برای آشنایی با ابزار های هوش مصنوعی که در زمینه طراحی و ساخت سایت به شما کمک می کنند، می توانید به صفحه طراحی سایت با هوش مصنوعی مراجعه نمایید.

مراحل یادگیری طراحی سایت

مراحل یادگیری طراحی سایت به این صورت است که شما ابتدا اگر جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند به مطالعه و یادگیری شخصی یا اصطلاحا self-study دارید، می توانید با مراجعه به وب سایت های معتبر که آموزش های رایگان در این حوزه ارائه می دهند مهارت های طراحی سایت را یاد بگیرید، فرض کنید که به عنوان مثال شما می خواهید کار طراحی سایت موسیقی و موزیک و یا حتی یک سایت فروشگاه اینترنتی را انجام دهید، برای این نوع وب سایت می توانید از آموزش های وب سایت های معتبر زیر کمک بگیرید:

  • ویدئوی های آموزشی باکیفیت موجود در سایت یوتیوب
  • وب سایت w3school
  • وب سایت Udemy
  • وب سایت stackoverflow.com

در صورتی که برای آموزش دیدن نیاز به یک مربی حرفه ای و کاربلد دارید و تمایل دارید که با کلاس رفتن آموزش های تخصصی طراحی سایت را یاد بگیرید، می توانید در دوره های آموزش طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران شرکت نمایید.

بهترین روش یادگیری طراحی سایت

اگر بخواهیم که بهترین و سریعترین روش های طراحی سایت را از بین روش های ذکر شده به شما معرفی کنیم، طراحی سایت با وردپرس بهترین راه کاری است که شما می توانید در سریعترین زمان سایت خود را با وردپرس طراحی و پیاده سازی نمایید، شاید راجع به وردپرس مطالب زیادی را شنیده باشید، اما در این مطلب دو خصوصیت مهم وردپرس را به شما معرفی می کنیم و متوجه می شوید که به خاطر این دو خصوصیت هر کسی می تواند با وردپرس به راحتی سایت بسازد، هم افراد مبتدی و هم افراد حرفه ای و دلیل این موضوع هم این است که:

  1. وردپرس بسیار محیط ساده و کاربر پسندی دارد و به کمک افزونه های مختلف به شما کمک می کند که به راحتی یک سایت را بسازید، مانند افزونه صفحه ساز المنتور، که با مراجعه به صفحه طراحی سایت با المنتور می توانید با این قابلیت بیشتر آشنا شوید.
  2. وردپرس یک برنامه متن باز و یا Open Source است، به همین دلیل افراد حرفه ای هم که برنامه نویسی را به خوبی یادگرفته اند نیز از وردپرس می توانند استفاده نمایند.

نقشه راه یادگیری طراحی سایت

با توجه به توضیحاتی که در بخش قبلی ارائه شد، بهترین نقشه راهی که برای یادگیری طراحی سایت شما می توانید برای خود در نظر داشته باشید این است که ابتدا مسیر یادیگری طراحی سایت را با سیستم مدیریت محتوای وردپرس شروع کنید، فرض کنید که به عنوان مثال قصد طراحی سایت همایش را دارید، برای این موضوع ابتدا آموزش های طراحی سایت با وردپرس را یاد می گیرید، سپس ساخت خود را بدون نیاز به کدنویسی با وردپرس می سازید، پس از آن اگر علاقه مند به برنامه نویسی بودید، زبان های برنامه نویسی را یاد می گیرید و می توانید به کمک آن ها سایت وردپرسی خود را توسعه دهید.

برای یادگیری طراحی سایت از کجا شروع کنم

مسیر یادگیری طراحی سایت به صورت گام به گام شامل موارد زیر است:

  • یادگیری سیستم مدیریت محتوای وردپرس و ساخت سایت بدون کد نویسی
  • یادگیری یادگیری html&css
  • یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت و تمامی فریمورک های کاربردی آن
  • یادگیری یک زبان برنامه نویسی بک اند نظیر php و یا asp.net ، البته اگر مسیر خود را با وردپرس شروع کرده اید، به این دلیل که وردپرس با php ساخته شده است، بهتر است که شما php را یاد بگیرید که در توسعه وردپرس هم به شما کمک می کند.

مدت زمان یادگیری طراحی سایت با وردپرس

همانطور که گفته شد زمان یادگیری طراحی سایت با وردپرس نسبت به یادگیری طراحی سایت با کدنویسی بسیار کوتاه تر است، در صورتی که تمرین و فعالیتی خوبی بر روی یادگیری وردپرس داشته باشید، با 15 ساعت آموزش مفید می توانید از صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس را به صورت حرفه ای و اصولی یاد بگیرید.

بهترین کتاب برای یادگیری طراحی سایت

به صورت کلی فرآیند طراحی و پیاده سازی وب سایت یک کار عملی و تخصصی می باشد، افرادی که که اصول طراحی سایت را به صورت حرفه ای یاد می گیرند و آن را انجام می دهند، بیشتر با فیلم های آموزشی و کار کردن عملی می توانند پروسه طراحی سایت را یاد بگیرند، پس در نتیجه برای طراحی و ساخت وب سایت چندان کتاب خاصی را نمی توان پیشنهاد کرد و باید سعی کنید که از منابع معتبر و فیلم های آموزشی وب سایت های معتبر استفاده نمایید.

یادگیری طراحی سایت از پایه

کسی که می خواهد از پایه پروسه طراحی سایت را یاد بگیرد باید ابتدا زبان پایه و نشانه گذاری html را یاد بگیرد، سپس به کمک زبان css استایل دهی اولیه سایت خود را تکمیل نماید و در ادامه هم با یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت و همچنین زبان هایی مثل php مسیر خود را ادامه دهد، در این بین کمک گرفتن از سیستم های مدیریت محتوا نیز می تواند به عنوان یک مسیر میانبر به شما بیشتر کمک کند.

یادگیری طراحی سایت رایگان

برای یادگیری طراحی سایت رایگان شما باید سعی کنید self-study کردن را به خوبی یاد بگیرید، با self-study شما می توانید از آموزش های رایگان موجود در اینترنت استفاده نمایید، و همچینن اگر زبان انگلیسی خود را هم تقویت نمایید بهتر می توانید از این آموزش های رایگان نهایت بهره را ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا