آموزشی

ماسک گچی چیست

ماسک گچی چیست ؟ ماسک گچی یکی از پرطرفدار ترین ماسک ها می باشد که موجب لیفت شدن و سفت شدن پوست نیز می شود. همچنین از این ماسک نیز برای رفع چین و چروک های صورت استفاده می شود. و به علت اینکه این ماسک پس از استفاده بر روی پوست صورت سخت و سفت می شود از این نام استفاده می شود.

روش استفاده از ماسک گچی

روش استفاده از ماسک گچی چگونه است؟ گذاشتن ماسک گچی لیفتینگ از برند تالگو فرانسه، دارای تکنیک و روش خاصی است که انجام آن نیاز به شرکت در کلاس‌های آموزشی دارد. زیرا این ماسک پس از انجام تکنیک‌ها‌ و ماساژهای ویژه و بعد از استفاده از محصولات و کرم‌های مخصوص مدلینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما بطور خلاصه پس از آماده سازی پوست و انجام تکنیک‌های ماساژ، پودر گچی را با مقدار مناسبی از آب ترکیب کرده و آنرا بهم بزنید تا یکنواخت و نرم شود سپس ماسک را به آرامی بر روی پوست صورت گذاشته و بعد از ۲۰ دقیقه بردارید.

این پودر معدنی با عطر گل های جنگلی و با PH غیر موثر به صورت ماسک بر روی صورت گذاشته شده و حرارت این ماسک تا ۴۲ درجه سانتیگراد بالا می‌رود و بعد از 20 دقیقه به تدریج سرد و برداشته می شود به همین دلیل  استفاده از این ماسک به پوست‌های حساس توصیه نمی‌شود. از این ماسک برای سفت کردن و فرم دهی سینه هم استفاده می‌شود.

دوره درمان ماسک گچی

  • ۶ تا ۱۲ جلسه به صورت یک جلسه در هفته است.
  • برای حفظ نتایج بیشتر، بهتر است این درمان، هرماه یک جلسه تکرار شود.

ماسک گچی نفیس

ماسک گچی روشن کننده نفیس (ماسک صورت گچی روشن کننده پوست ام ان دی) یکی از محصولات ضدلکی و طبیعی می باشد، که تاثیرات فوق العاده ای بر روی پوست شما دارد. ماسک گچی تولید شرکت نفیس با استفاده از ترکیبات عصاره انار، عصاره چای سبز و خاک رس، عصاره گل سرخ را به منظور کاهش مشکلات پوستی به همراه دارند.

عوارض ماسک گچی نفیس

توجه داشته باشید حتما از اصل بودن ماسک گچی نفیس اطمینان حاصل کنید چرا که در صورت تقلبی بود آن ممکن است علاوه بر اینکه تاثیرات مفیدی بر روی پوست ایجاد نکند موجب به وجود آمدن آسیب های پوستی نیز شود.

فواید ماسک گچی نفیس

فواید ماسک گچی نفیس چیست؟ همانطور که می دانید ماسک گچی نفیس فواید فراوانی دارد برخی از فواید آن شامل: روشن کننده، از بین بردن جای لک، لیفت و سفت کننده صورت، کاهش چین و چروک و …… می باشد.

قیمت ماسک گچی نفیس

قیمت ماسک گچی نفیس چقدر است؟ قیمت ماسک گچی نفیس 115 هزار تومان می باشد.

روش استفاده از ماسک گچی نفیس

پودر گچی را با کمی آب ترکیب کرده و بهم بزنید تا کاملا یکدست و نرم شود در نهایت ماسک را به آرامی بر روی پوست صورت بگذارید و آن را بعد از 20 دقیقه بردارید.

فواید ماسک گچی

در بخش بالا با روش استفاده از ماسک گچی آشنا شدید در این قیمت قصد داریم شما را با فواید ماسک گچی صورت آشنا کنیم. این درمان برای خانم های بالای ۳۵ سال که می خواهند بطور سریع باعث کاهش عمق چروک‌ها، صاف کردن ناهمواری‌های پوست و برگشت دوباره درخشندگی پوستشان شود مناسب است.

با استفاده از این ماسک از همان جلسه اول پوست حالت اتو شده پیدا می‌کند و بتدریج با تکرار جلسات چروک‌ها ناپدید و پوست سفت و لیفت می‌شود و باعث زاویه دار شدن‌ خطوط چهره و رفع غبغب شده، پوست آشکارا جوان می‌شود و خطوط اصلی چهره به وضع اصلی خود بازمی‌گردد. در بخش بالا به سوال شما در خصوص اینکه ماسک گچی برای چی خوبه، فواید ماسک گچی صورت صحبت کردیم.

عوارض ماسک گچی چیست

عوارض ماسک گچی چیست؟ در خصوص عوارض ماسک گچی باید بدانید حتما در انتخاب نوع و برند ماسک گچی هوشیار باشید، چرا که انتخاب نادرست ماسک صورت ممکن است مشکلاتی به وجود آورد و موجب حساس شدن پوست شما شود، که این نیز عوارضی در پی دارد. جدا از این قبل از استفاده از ماسک ابتدا آن را روی قسمتی از دست امتحان کنید، سپس روی پوست صورت خود بزنید.

بهترین مارک ماسک گچی

در این بخش بهترین مارک ماسک گچی را برای آشنایی بیبشتر شما معرفی می کنیم. برخی از بهترین مارک ماسک گچی شامل موارد زیر می باشد:

  • ماسک گچی ام ان دی
  • ماسک گچی آبرسان 200 میل
  • ماسک گچی مکس لیدی MAX lady

ماسک گچی برای جوش

اگر به دنبال ماسک گچی برای جوش و ترمیم پوست خود هستید، ما به شما ماسک گچی ضد جوش و ترمیم کننده لانبنا را معرفی می کنیم. برخی از ویژگی های ماسک گچی برای جوش شامل موارد زیر می باشد:

  • پاکسازی عمیق پوست
  • کنترل چربی پوست
  • ترمیم رد جوش
  • کوچیک کننده منافذ
  • کنترل التهابات جوش های فعال
  • پیشگیری از جوش و آکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا