زیبایی - مراقبتی

پوسته ریزی بعد از مزونیدلینگ

یکی از اساسی ترین مسائل مراقبت های بعد از مزونیدلینگ می باشد. در واقع مراقبت های بعد از مزونیدلینگ پس از به اتمام رسیدن درمان های زیبایی پوست و جوانسازی مورد اهمیت قرار دارد.

توجه به تمام مراحل مراقبت های بعد از مزونیدلینگ بسیار مهم و ضروری است چرا که اگر مراقبت های بعد از مزونیدلینگ صورت به درستی صورت نگیرد موجب می شود تا در نهایت از نتیجه حاصل رضایت نداشته باشید.

مراقبت های بعد از مزونیدلینگ

مزونیدلینگ نیز مانند سایر روش های درمانی جوانسازی و درمانی نیاز به مراقبت های بعد از درمان دارد. باتوجه به اینکه متخصص زیبایی شما در این خصوص نکات مربوطه را به شما می گوید اما بعضی از موارد ممکن است بیان نشود و یا آن را فراموش کنند. البته دقت داشته باشید قبل از انجام مزونیدلینگ نیز باید یک سری مراقبت های لازم قبل از انجام مزونیدلینگ را نیز انجام و رعایت کنید.

توصیه می کنم برای گرفتن نتیجه دلخواه حتما مراقبت های قبل از مزونیدلینگ و مراقبت های بعد از مزونیدلینگ را رعایت نمایید تا مشکلی برایتان پیش نیاید و نیاز به ترمیم مجدد نباشد.

برای استفاده از خدمات حرفه ای مزونیدلینگ به لینک قیمت مزونیدلینگ مو مراجعه کنید.

مراقبت های بعد مزونیدلینگ صورت

معمولا بعد از انجام مزونیدلینگ در بخش مربوط به آن کمی حاله های قرمزی نمایان می شود که اصلا نرگان نباشید چزا که این قرمزی کاملا طبیعی می باشد.

اصولا این قرمزی ها در طی چند ساعت از بین می روند.

توجه:

  • پس از انجام مزونیدلینگ صورت در مدت زمان یک هفته به هیچ عنوان از لوازم آرایشی استفاده نکنید و صبر کنید تا روند درمان بدون دخالت مواد آرایشی به خوبی سپری شود.

  • تا مدت 24 ساعت بعد از مزونیدلینگ به هیچ عنوان ورزش و فعالیت سنگین انجام نشود چرا که ممکن است موجب ایجاد آسیب دیدگی شود.

از حمام آفتاب و برنزه کردن در طی دوره درمان مزونیدلینگ خودداری نمایید.

  • از قرار گرفتن در مکان های گرم مانند: سولاریوم، دوش آب گرم، سونا و ….. خودداری کنید چرا که موجب بیشتر قرمز شدن پوست شما می شود.
  • از شنا کردن در آب کلر خودداری نمایید.

  • عدم ماساژ دهی و تحریک کردن بخش ها و ناحیه های که مزونیدلینگ انجام شده است.

شستشوی صورت بعد از مزونیدلینگ

شستشوی صورت بعد از مزونیدلینگ، یکی از بروز ترین و پیشرفته ترین روش های درمانی، درمان با مزونیدلینگ می باشد. در این روش پزشک متخصص با استفاده از سوزن های ریز که وجود دارد، تحریک سازی در پسوت را ایجاد می کند. از طریق تحریک سازی پوست تولید کلاژن افزایش یافته و موجب شادابی پوست می شود.

در واقع مزونیدلینگ یک روش درمانی پرطرفدار و پر کاربرد میان اکثر افراد می باشد که از این روش برای رفع خطوط چهره، چین و چروک ها و جای جوش و لکه ها استفاده می شود.

یکی دیگر نکات مهم در خصوص مراقبت بعد از مزونیدلینگ و شستشوی صورت بعد از مزونیدلینگ این است که بعد از انجام مزونیدلینگ تا 6 ساعت صبر کنید پس از گذشت این مدت زمان می توانید برای شسشت و شوی صورت از صابون های ملایم و خنثی و پاک کننده های ملایم استفاده نمایید. در واقع این کار فقط برای پاک کردن آثار خون های خشک شده روی پوست است.

نکته: برای شستشوی صورت پس از مدت زمان ذکر شده حتما از آب سرد استفاده نمایید.

تیرگی پوست بعد از مزونیدلینگ

علت تیرگی پوست بعد از مزونیدلینگ چیست؟ یکی از شایع ترین علائم مزونیدلینگ حساسیت پوست می باشد که موجب ایجاد تیرگی و لک در پوست می شود حتی امکان دارد این تیرگی بعد از گذشت 36 ساعت از درمان روی پوست ظاهر شوند. علت آن هم می تواند به دلیل استفاده از بی حسی های موضعی باشد که از سوی میکرونیدل ها وارد پوست شده و حساسیت ایجاد می کند.

یکی دیگر از دلایل تیرگی پوست بعد از مزونیدلینگ قرار گرفتن در معرض نور خورشید می باشد. پس از انجام مزونیدلینگ پوست نسبت به آفتاب حساس خواهد شد و امکان دارد بر اثر تابش نور آفتاب پوست دچار لک شود.

نکته مهم در خصوص مراقبت های بعد از مزونیدلینگ صورت، برای جلوگیری از تولید لک در پوست به مدت 1 ماه از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید چرا که برای ترمیم لایه های آسیب دیده پوست 28 روز زمان نیاز است.

عکس قبل و بعد مزونیدلینگ

برای اطمینان از نتایج حاصل از مزونیدلینگ و رعایت مراقبت های بعد از مزونیدلینگ صورت، چند نمونه عکس قبل و بعد مزونیدلینگ را در بخش زیر قرار داده ایم.

عکس قبل و بعد مزونیدلینگ
عکس صورت بعد از مزونیدلینگ

بهترین کرم ترمیم کننده بعد از مزونیدلینگ

در بخش های بالا با برخی نکات مهم در خصوص مراقبتهای بعد از مزونیدلینگ صورت آشنا شدید. در این بخش نیز با بهترین کرم ترمیم کننده بعد از مزونیدلینگ آشنا می شوید.

در جواب به سوال اکثر کاربران و افراد که می پرسند بعد از مزونیدلینگ چه کرمی بزنیم ؟ باید گفت به دلیل حساس شدن پوست شما، بهتر است زیر نور شدید لامپ ها و مانیتور نباشید. برای پوست حساس اطراف چشم حتما از کرم ضد آفتاب دور چشم استفاده نمایید. همچنین می توانید از پماد زینک که دارای عنصر روی می باشد، استفاده نمایید. چرا که یکی از اساسی ترین ماده برای ترمیم پوست آسیب دیده می باشد.

زمان استفاده از کرم ترمیم کننده بعد از میکرونیدلینگ

زمان استفاده از کرم ترمیم کننده بعد از میکرونیدلینگ کی است؟ همانطور که در بخش بالا ذکر شد برای رعایت مراقبت بعد مزونیدلینگ تا 6 ساعت بعد از گذشت میکرونیدلینگ از شستشوی صورت خودداری کنید در خصوص زمان استفاده از کرم ترمیم کننده بعد از مزونیدلینگ نیز باید بگوییم بهتر است تا مدت یک هفته از زدن کرم ترمیم کننده و لایه بردار خودداری کنید و پس از گذشت آن زمان برای استفاده از آن حتما با پزشک معالج خود مشورت کنید. در صورتی که از نظر دکتر معالج استفاده از آن موردی نداشت، می توانید از کرم ترمیم کننده و ماسک های لایه بردار با تایید دکتر خود استفاده نمایید.

بهترین ترمیم کننده بعد از میکرونیدلینگ

بهترین ترمیم کننده بعد از میکرونیدلینگ، همانطور که در بخش بالا ذکر شد کرم های ترمیم کننده و لایه بردار ها متناسب با تایید دکتر متخصص شما باید باشد اما می توانید از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایید.

خارش صورت بعد از مزونیدلینگ

توجه داشته باشید در صورت عدم رعایت مراقبت های بعد از مزونیدلینگ ممکن است عوارضی در پی داشته باشد برخی از این عوارض احساس سوزش و خارش صورت بعد از مزونیدلینگ می باشد.

پماد زینک اکساید بعد از مزونیدلینگ

پماد زینک اکساید بعد از مزونیدلینگ، یکی از بهترین پماد ها برای استفاده بعد از گذشت دوره مراقبت مزونیدلینگ، پماد زینک اکساید می باشد.

سوالات متداول در خصوص پوسته ریزی بعد از مزونیدلینگ

تاثیر مزونیدلینگ بعد از چند روز

عده زیادی از افراد در خصوص تاثیر مزونیدلینگ بعد از چند روز سوال می پرسند، شما می توانید برای اطمینان از تاثیر آن عکس قبل و بعد مزونیدلینگ را با یکدیگر مقایسه نمایید.

مراقبت بعد از مزونیدلینگ صورت

مراقبت بعد از مزونیدلینگ صورت به گونه ای است که باید به مدت 6 ساعت بعد از انجام مزونیدلینگ به هیچ عنوان صورت را نشویید و پس از گذشت آن مدت زمان می توانید صورت را با پاک کننده های ملایم و صابون های ملایم و خنثی با آب سرد بشویید.

مراقبت های بعد از مزونیدلینگ

مراقبت های بعد از مزونیدلینگ نی نی سایت، نکات مهم در خصوص مراقبت های بعد از مزونیدلینگ این است که در ابتدا به مدت یک هفته از لوازم آرایشی استفاده نکنید. 2- در معرض نور خورشید قرار نگیرید. 3- عدم استفاده از سونا، سولاریوم و ….

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا