دسته‌بندی نشده

قرص برای از بین بردن تیرگی دور چشم

پوست دور چشم و شادابی آن تاثیر بسیار زیادی در جوان به نظر رسیدن و شادابی انسان دارد. سیاهی دور چشم معمولا باعث می‌شود چهره افراد حالتی خسته، کسل و بی روح پیدا کند و به همین دلیل افرادی که به دلایل مختلف دچار این عارضه شده اند دنبال روش های مختلف درمانی آن هستند.

قرص درمان سیاهی دور چشم

تیرگی زیر چشم وضعیتی مرسوم بین افراد با سنین متفاوت می باشد. از آن جایی که پوست دور چشم نسبت به دیگر بخش های صورت نازک و حساس تر می باشد، ممکن است تحت تاثیر موارد مختلفی دچار سیاهی و تیرگی شود که متناسب با مدت زمان بروز آن درمان های متعددی وجود دارد در این مقاله قصد داریم به شما بهترین روش های درمانی سیاهی دور چشم را به همراه قرص برای رفع سیاهی دور چشم معرفی کنیم.

برای آشنایی با روش های از بین بردن تیرگی پوست روی لینک بهترین روش رفع تیرگی پوست کلیک کنید.

قرص های تقویتی می‌توانند یکی از راه های تاثیر گذار برای رفع سیاهی دور چشم باشند اما دقت داشته باشید که به هیچ عنوان بدون نسخه پزشک از آنها استفاده نکنید و حتما تحت نظر پزشک معالج از آنها استفاده نمایید .

معمولا پیشنهاد پزشکان برای درمان سیاهی دور چشم توصیه می‌کنند از قرص درمان سیاهی دور چشم که حاوی ویتامین A و رتینول است که تاثیر زیادی در شادابی پوست می‌گذارد استفاده کنید .

برای اطلاع از

اگر نمی دانید تفاوت کاشت و لمینت ناخن چیست پیشنهاد می کنم به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

علت سیاهی و کبودی دور چشم چیست

سیاهی و گودی زیر چشم به عوامل زیادی بستگی دارد، عمده دلایل گودی و تیرگی دور چشم: 1-خستگی 2-استرس 3-افزایش سن 4-بی خوابی 5- سیگار کشیدن 6- کمبودهای غذایی از عوامل تاثیر گذار بر گودی و سیاهی زیر چشم می باشد.

بیشتر افراد به دنبال قرص برای رفع سیاهی دور چشم هستند، ما در این قسمت قصد داریم چند نمونه قرص برای رفع سیاهی دور چشم را به شما معرفی کنیم.

چند نمونه قرص برای رفع سیاهی دور چشم به شرح زیر می باشد:

  • قرص ویتامین B12
  • قرص ویتامین B3
  • قرص ویتامین A
  • قرص رتینول
  • قرص زنیک

نکته: قرص برای رفع سیاهی دور چشم را حتما با مشورت پزشک استفاده کنید.

روش سریع از بین بردن کبودی زیر چشم

بیشتر افراد با معضل تیرگی اطراف چشم رو به رو هستند از این رو دائما به دنبال از بین بردن سیاهی دور چشم فوری می باشند، ما برای از بین بردن این مشکلات روش سریع از بین بردن کبودی زیر چشم را به شما معرفی خواهیم کرد.

همانطور که در بخش های بالا گفته شد برای رفع سریع سیاهی دور چشم درمان های مختلفی وجود دارد.

روش های درمان سریع سیاهی دور چشم را می توان به دو دسته 1- علمی و نوین 2- روش‌های سنتی دسته‌بندی کرد.

روش های علمی رفع سیاهی دور چشم

اولین روش برای رفع سیاهی دور چشم استفاده از روش های علمی و نوین می باشد. که در بخش زیر به آن اشاره کردیم:

  1. هایفوتراپی
  2. تزریق ژل
  3. تزریق بوتاکس
  4. فیشیال صورت
  5. کربوکسی تراپی
  6. لیزر

رفع تیرگی دور چشم با هایفوتراپی

هایفو یکی از راه های نسبتاً جدید در زیبایی می باشد که برای لیفتینگ پوست وسفت شدن پوست از آن استفاده می شود، هایفوتراپی بدون درد، و جایگزین مناسبی برای لیفت صورت می باشد.

رفع تیرگی دور چشم با تزریق ژل

یکی از روش های تاثیر گذار در فرم دهی صورت و جوانسازی پوست ترزیق ژل و انواع فیلر می باشد. از کاربرد های ترزیق ژل یا انواع فیلر پر کردن جای چین و چروک صورت می باشد.

رفع تیرگی دور چشم با تزریق بوتاکس

بوتاکس صورت کاربرد زیاد و فواید دارویی دارد. با ترزیق بوتاکس می توانید خطوط بین ابرو، چین های پیشانی، و چین های اطراف چشم را از بین ببرید.


رفع تیرگی دور چشم با فیشیال صورت

فیشیال صورت یکی از برترین راه های درمانی (زیبایی پوست) برای پاکسازی پوست می باشد.

فیشیال صورت موجب درخشندگی و شادابی پوست صورت می شود.

رفع تیرگی دور چشم با کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یک روش بسیار ساده و سریع درمانی است. جلسات درمان با کربوکسی تراپی معمولا بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه هستند و بیمار بسته به شدت تیرگی زیر چشم ممکن است به ۶ الی ۸ جلسه نیاز داشته باشد.

درمان با کربوکسی تراپی نیازی به استراحت و دوره نقاهت ندارد و بلافاصله پس از آن می‌توانید به فعالیت های روزانه خود بپردازید.

کربوکسی تراپی در واقع نوعی از مزوتراپی است که کربن دی اکسید را به بافت پوست تزریق می‌کند. این گاز موجب می‌شود فعالیت پوست زیاد شود و تولید اکسیژن در آن افزایش یابد. به این ترتیب و با افزایش اکسیژن بافت پوست جوان تر و شاداب تر می‌شود.

روش های سنتی رفع سیاهی دور چشم

با استفاده از روش های سنتی می توانید در منزل با راهکارهای خانگی با گذشت زمان سیاهی دور چشم خود را درمان کنید. روش های سنتی رفع سیاهی دور چشم شامل :

  • قرص رفع کبودی زیر چشم
  • کرم رفع سیاهی دور چشم
  • ماسک رفع سیاهی دور چشم

چه قرصی برای سیاهی دور چشم خوبه

امروز اغلب افراد با مشکل سیاهی دور چشم روبه رو هستند و دائما به دنبال درمان و از بین بردن این سیاهی ها می باشند، شاید برای شما نیز سوال باشد که چه قرصی برای سیاهی دور چشم خوبه ؟ در این قسمت قصد داریم بهترین روش های درمانی برای رفع تیرگی دور چشم را به شما معرفی کنیم.

برای سیاهی دور چشم چه قرصی بخوریم

اگر دائما به دنبال این هستید که برای سیاهی دور چشم چه قرصی بخوریم و یا بهترین قرص رفع کبودی زیر چشم کدام می باشد ما در این بخش در ارتباط با این موضوع صحبت کرده ایم.

قرص درمان سیاهی دور چشم : قرص های تقویتی می توانند از روش های تاثیر گذار برای از بین بردن سیاهی دور چشم باشند اما دقت داشته باشید که مصرف این قرص ها به هیچ عنوان بدون نسخه پزشک صورت نگیرد، معمولاً قرصی که پزشکان برای رفع تیرگی زیر چشم توصیه می کنند، همانطور که در بخش بالا ذکر شد عبارتند از: ویتامین a، ویتامین B12، ویتامین B3، و رتینول می باشد، که تاثیر بسزایی در شادابی پوست دارد.

بیشتر افراد به دنبال زیبایی پوست و شیوه های مراقبت  از پوست خود هستند، از این رو انجام خدمات مراقبت از پوست یکی از پر درآمد  ترین شغل ها  می باشد. برای شرکت در دوره مراقبت از پوست و  دریافت مدرک بین المللی به صفحه مربوطه  مراجعه کنید.

کرم رفع سیاهی دور چشم

علاوه بر قرص برای کبودی زیر چشم دیگر درمان های از بین بردن سیاهی دور چشم استفاده از کرم هایی است که امروزه دارای محبوبیت زیادی بین افراد می باشد اما با توجه به حساسیت پوست اطراف چشم استفاده از کرمی مرغوب و با کیفیت اهمیت زیادی دارد.

چه قرصی برای سیاهی دور چشم خوبه

در بخش بالا با انواع قرص برای کبودی زیر چشم آشنا شدید در این بخش قصد داریم شما را با انواع کرم رفع سیاهی دور چشم آشنا کنیم.

انواع کرم های دور چشم :

  • کرم دور چشم سینره
  • کرم دور چشم کیووی
  • کرم دور چشم لیراک
  • بهترین کرم دور چشم طبیعی

کرم دور چشم سینره

کرم دور چشم سینره با مصرف مواد طبیعی و ….. موجب جلوگیری از ایجاد چین و چروک و از بین رفتن سیاهی دور چشم می شود.

کرم دور چشم کیووی

کرم دور چشم کیووی کاربرد متعددی دارد نمونه کاربرد های این کرم شامل:

  • مناسب برای پوست های حساس
  • ضد چین و چروک
  • رفع سیاهی و تیرگی زیر چشم
  • حاوی ویتامین E

بهترین کرم دور چشم لیراک

Lierac یک برند فرانسوی تولید کننده محصولات مراقبتی پوست است. برای دور چشم، این برند انواع کرم ها شامل ضد تیرگی، و … را تولید کرده است که هر یک کاربردمخصوص خود را دارا میباشند .

بهترین کرم دور چشم طبیعی

یکی از تاثیر گزار ترین کرم های طبیعی که می‌توانید از آن به راحتی برای رفه سیاهی دور چشم خانه استفاده کنید کرم جوانه گندم و روغن زیتون است.

برای درست کردن این کرم طبیعی باید به علاوه هر یک قاشق روغن زیتون دو قاشق جوانه گندم مخلوط کنید. ترکیب طبیعی را را تا ۴۰ دقیقه روی سیاهی دور چشم خود گذاشته و اما دقت داشته باشید که فاصله مناسبی از چشم شما داشته باشد.

ماسک از بین بردن سیاهی دور چشم

ساخت ماسک خانگی و استفاده از آن نیز مانند کرم سیاهی دور چشم میباشد ، شما می‌توانید این ماسک را از داروخانه ها خریداری کنید و یا می‌توانید خودتان این ماسک ها را درست کنید.

برای مثال: می‌توانید با مخلوط کردن و میکس کردن عصاره سیب زمینی و خیار یک ماسک رفع سیاهی دور چشم بسازید. در ادامه این ماسک را به مدت 10 تا 15 دقیه زیر چشم خود قرار داده و پس گذشت زمان معین شده آن را با آب ولرم شستشو دهید .

اگر به شرکت در دوره ماساژ با مدرک فنی و حرفه ای علاقه مند هستید، به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا