زیبایی - مراقبتی

روش‌های جوانسازی پوست صورت آقایان

یکی از موثر ترین موارد در بهبود روابط شغلی و موقعیت های اجتماعی همچنین افزایش اعتماد به نفس در افراد پوستی زیبا، سالم و شفاف می باشد به همین علت استفاده از شیوه های روتین روزانه پوست به افراد در داشتن پوستی سالم، جوان و سرزنده کمک بسزایی می کند. اگر خواستار پوستی جوان و سالم نسبت به هم سن و سالان خود هستید باید شیوه های را برای بهبود سلامت پوست خود انجام دهید و با گذشت زمان شاهد تغییرات ایجاد شده بر روی پوست خود باشید. اولین قدم برای این منظور کسب اطلاعات مفید در خصوص پوستتان و آشنایی با بهترین محصولات و راه های جلوگیری و درمان آن می باشد. شما می توانید با مطالعه این پست با اطلاعات مربوطه آشنا شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت کرم ضد چروک آقایان به صفحه مربوطه مراجعه نمایید. یا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

021-22369905 – 09121087066⁩

مهمترین علل پیری زودرس پوست

هر بیماری علتی دارد و پیری پوست هم بی علت نیست و با اجتناب از علل آن و مصرف بهترین کرم صورت و لوسیون های پوست می توانید پوستی جوان و شاداب داشته باشید. علل چین و چروک و پیر شدن پوست صورت در خانمها و آقایان عبارتند از :

  • عوامل ژنتیکی
  • آلودگی هوا
  • استرس و کاهش وزن زیاد
  • آسیب‌های ناشی از نور خورشید
  • رادیکال‌های آزاد
  • اصلاح روزانه صورت
  • نازک شدن و کاهش چربی صورت
  • مصرف سیگار و دخانیات
  • نیروی گرانشی و جاذبه زمین
  • بی‌توجهی به بهداشت و مراقبت روزانه پوست

روش‌های جوانسازی پوست صورت آقایان

روش های جوانسازی پوست صورت آقایان چیست؟ در ابتدا باید بدانید روش های جوانسازی پوست صورت هم در آقایان هم در بانوان یکسان می باشد و به دو صورت غیر تهاجمی و غیر جراحی و جراحی ( تهاجمی) امکان پذیر می باشد که این روش ها به شرح زیر می باشد:

  1. استفاده روزانه از کرم‌های ضد چروک و جوان‌کننده پوست صورت است.

کرم جوان‌کننده و سایر محصولات مراقبتی استاندارد و باکیفیت یک روش ساده، ارزان و همیشه در دسترس، برای جوانسازی و رفع چین و چروک‌های پوست صورت است .

برای استفاده از خدمات فیشیال پوست آقایان به لینک بهترین مرکز فیشیال پوست در تهران مراجعه کنید.

  1. انجام خدمات فیشیال و مراقبت از پوست که شامل موارد ذیل است:
  • پاکسازی پوست صورت

پوست صورت آقایان بدلیل وجود هورمون تستوسترون، چرب و ضخیمتر از پوست خانمها است. به همین دلیل دارای منافذ بزرگتر، دانه‌های سرسیاه و جوشهای زیر پوستی بیشتری است که نیاز به پاکسازی عمقی دارد. با انجام پاکسازی عمقی پوست، سلولهای مرده و جوشهای زیرپوستی و دانه‌های سرسیاه و سرسفید از روی پوست برداشته شده، چربی پوست متعادل و پوست صورت روشن‌، شفاف و صاف می‌شود. همچنین بدلیل افزایش کلاژن‌سازی در لایه میانی پوست، باعث جوانسازی و سفت شدن تدریجی پوست خواهد شد.

  • میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن، راحت‌ترین و سریع‌ترین راه درمان پیری پوست است. این روش نوعی فیشیال حرفه‌ای برای پاکسازی عمقی پوست است که علاوه بر رفع سلول‌های مرده و دانه‌های سرسیاه، بسرعت چین و چروک‌های سطحی پوست را برطرف کرده و باعث جوانسازی صورت، کاهش تیرگی پوست و برطرف شدن لک‌های پوستی می‌شود.

  • فتوفیشیال

یک روش غیر تهاجمی است که به صورت نور درمانی انجام می‌شود و در‌ رفع لک‌های پوستی، جوانسازی پوست و سایر مشکلات پوستی بسیار کمک‌کننده است.

  1. روش‌های لیزری شامل

هایفو، لیزر فرکشنال و آر اف است. انجام هر کدام از روش‌های لیزری می‌تواند باعث جوانسازی و سفت شدن تدریجی پوست شود ولی بر روی کاهش حجم پوست که بدلیل پیری ایجاد شده است تاثیری ندارد. روش‌های لیزری دائمی نیستند و برای ماندگاری باید هر ۶ ماه الی یکسال تکرار شوند.

  1. تزریق بوتاکس

یک درمان سریع و موثر در کاهش چین و چروک‌های صورت است که بطور موقت عضلات نواحی پیشانی را فلج کرده و پرکاری عضله پیشانی در هنگام اخم کردن و صحبت کردن را کاهش می‌دهد. در نهایت باعث صاف شدن چین و چروک‌های کم عمق پیشانی، اخم و چروک‌های ریز اطراف چشم می‌شود. ولی تاثیری در صاف شدن چروک‌های عمیق پوست ندارد و باید هر ۶ ماه تمدید شود .

  1. تزریق فیلر هیالورونیک

از فیلر برای پر کردن چروک‌های عمیق و متوسط پوست بخصوص در خطوط عمیق خنده، اخم و سایر خطوط صورت استفاده می‌شود. فیلر علاوه بر اثر پرکنندگی بر چروک‌های عمقی صورت، باعث جوانسازی و آبرسانی پوست شده، ظاهر پوست را بهبود بخشیده و پوست را هموار و شاداب می‌کند. لازم است برای ماندگاری بیشتر، فیلر را هر ۶ ماه تا یک سال تمدید کنید .
نکته مهم و قابل توجه در مورد فیلر و بوتاکس این است که هرگز بدلیل ارزان بودن از فیلر و یا بوتاکس‌های بی‌کیفیت و غیر استاندارد استفاده نکنید .

  1. تزریق چربی

تزریق یا گرفت چربی، روشی است که چربی را از یک قسمت از بدن برداشته و به نواحی مورد نیاز صورت تزریق می‌کنند. این روش باعث جوانسازی پوست شده و چروک‌های عمقی صورت را پر کرده و کاهش حجمی که بدلیل پیری پوست ایجاد شده را برطرف می‌کند. ماندگاری این روش از فیلر بیشتر است. زیرا بخشی از چربی تزریق شده بصورت دائمی در پوست باقی می‌ماند. استفاده از این روش در صورت‌های لاغر و تکیده ایده‌آل است ولی در صورت‌های چاق توصیه نمی‌شود .

  1. لیفت صورت با نخ

اگر نیروی جاذبه روی پوست شما اثر گذاشته و باعث افتادگی پوستتان شده، لیفت صورت با نخ یک روش کم تهاجمی نسبت به جراحی لیفت صورت است. زیرا دوره نقاهت آن کوتاه است و با مقدار کمی تورم و کبودی همراه است. نتیجه و اثر بخشی این روش بستگی به مهارت پزشک دارد و در شرایط ایده‌آل حداکثر ماندگاری آن یکسال و یا اندکی بیشتر است.

نحوه استفاده از بهترین کرم صورت مردانه

عده  زیادی از آقایان درخصوص روش استفاده از کرم جوان سازی پوست آقایان سوال می پرسند، برای نحوه استفاده از بهترین کرم صورت مردانه باید در طول روز و در زمانی مناسب پوست خود را شستشو، تمیز یا بعد از اصلاح کردن یک پمپ از کرم را برداشته و روی پوست صورتتان به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود. از خواص این محصول آسانی و سرعت بالای جذب آن است و در مدت کوتاهی از استفاده شاهد تاثیرات کرم جوان کننده آقایان خواهید بود این کرم تغذیه کننده عمقی پوست است و علاوه بر مواد طبیعی و دریایی موجود در آن تاثیر شگرفی در جوانسازی و لیفتینگ پوست دارد. کرم جوان کننده آقایان با داشتن عصاره غنی از جلبک های دریایی و طبیعت پاکسازی و تغذیه عمقی پوست را برعهده گرفته که این عامل باعث افزایش کلاژن و الاستین شده و چین و چروک ها را از بین می برد و بازسازی و ترمیم پوست را انجام می دهد.

کرم جوان کننده آقایان تالگو با فرمولاسونی جدید و فوق العاده موجب سفت کنندگی، تقویت، ساخت سلول های جدید و احیای مجدد پوست، شادابی و رطوبت و جوانی می گردد.

بهترین کرم ضد چروک صورت برای آقایان

بهترین کرم ضد چروک صورت برای آقایان کدام است؟ قبل از معرفی بهترین کرم ضد چروک صورت برای آقایان باید بدانید استفاده از این نوع کرم ها معمولا موجب کاهش چین و چروک های سطحی، لکه های تیره پوست و از بین رفتن دیگر مشکلات پوستی افراد می شود. در بخش زیر با فواید و مزایای بهترین کرم ضد چروک صورت برای آقایان آشنا می شوید.

مزایای بهترین کرم ضد چروک صورت برای آقایان به شرح زیر می باشد:

  1. کاهش و کمرنگی لک های تیر
  2. لایه برداری و مرطوب کنندگی
  3. کاهش چین و چروک های سطحی و منافذ باز
  4. پاکسازی عمقی
  5. ایجاد و ماندگاری رطوبت
  6. آبرسانی و طراوت
  7. تحریک رشد سلولهای جدید
  8. درخشان، صاف و روشن تر شدن پوست
  9. افزایش مقاومت پوست در برابر رادیکالهای آزاد ( اشعه های آفتاب، آلودگی هوا و …)
  10. تغذیه کننده عمقی پوست

با استفاده از کرم جوان کننده آقایان پوست شما به شکل محسوسی لطیف تر می شود و چروک های آن کاهش پیدا می کند. علایم خستگی زیاد، پیری زودرس و … از پوست شما برطرف می شود. این کرم محصولی فاقد روغن و در آن از رایحه چوب، میوه ها و ادویه هایی با بوی خوش استفاده شده تا پس از استفاده آرامشی دو چندان پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا