زیبایی - مراقبتی

کلینیک میکرودرم ابریژن در تهران

معیار های شما برای انتخاب بهترین مرکز میکرودرم چیست؟ باید گفت در واقع انتخاب بهترین مرکز میکرودرم برای شروع از میان مراکز مختلف بسیار سخت و دشوار می باش. اکثر افراد برای از بین بردن مشکلات پوستی خود به دنبال بهترین مرکز میکرودرم در تهران هستند، قبل از انتخاب بهترین مرکز لازم است یک سری موارد را در نظر بگیرید و با بخاطر داشتن این موارد بهترین انتخاب را داشته باشید و از انتخاب خود رضایت کامل را داشته باشید.

پیشنهاد ویژه>> برای آشنایی با مزایای میکرودرم ابریژن به صفحه مربوطه در مراجعه نمایید.

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن چیست ؟ میکرودرم ابریژن پوست یک پاکسازی و یک فیشیال صورت است که علاوه بر برداشتن آلودگی و سلولهای مرده از سطح پوست با نتایج خوبی نیز در بحث سلامت و زیبایی همراه است و با انجام آن پوست سالمتر و زیباتر میماند و در درمان بسیاری از مشکلات پوستی نیز بسیار موثر و تاثیر گذار است.

همانطور که میدانید پوست انسان هر 28 – 30 روز یکبار از طریق تقسیمات میتوزی سلولهای جوان تولید میکند و سلولهای مرده و شاخی پوست که قدیمی تر هستند را به سطح خارجی اپیدرم می راند که این امر باعث تیرگی، کدری جوشهای زیر پوستی، لک و عدم شفافیت و درخشش پوست میشود.

میکرودرم عبارت است از لایه برداری از سطح پوست با درجات پایین و یا بالا . مناسب برای تمام افرادی است که خواهان درمانی موثر برای روشن کردن چهره، بر طرف نمودن چروکها و خطوط ظریف ، رفع لک وجای جوش و برطرف کننده سایر مشکلات پوستی خود می باشند.

مرکز میکرودرم ابریژن در تهران

همانطور که در بخش بالا ذکر شد هر فردی معیار های خاصی برای انتخاب یک مرکز میکرودرک ابریژن در تهران را دارد. برای مثال برخی از افراد متناسب با تجربه آشنایان و یا دوستان خود یک مرکز را به عنوان بهترین مرکز میکرودرم ابریژن انتخاب می کند اما سوال اینجاست حالا افرادی که هیچ کدام از اطرافیانشان تجربه ای در زمینه میکرودرم ندارند چطور باید انتخاب کنند؟ در این بخش به چندین نکته اشاره می کنیم که شما با استفاده از آن می توانید به انتخاب مرکز میکرودرم ابریژن در تهران اقدام نمایید. برخی از این نکات شامل موارد زیر می باشد:

  • مرکز انتخابی شما دارای مدارک معتبر بین المللی و فنی و حرفه ای باشد.
  • رضایت مراجعه کنندگان و مشتریان از این مرکز
  • پشتیبانی و مشاوره تخصصی کارشناسان مرکز
  • تجربه و حرفه اساتید و کارشناسان
  • قیمت ارائه شده متناسب با کیفیت خدمات ارائه شده
  • محیط ایمن و مجهز به مدرن ترین دستگاه ها و بروز ترین متدها

برای میکرودرم کجا برم

با توجه به نکات ذکر شده در بخش بالا ، در پاسخ به افرادی که می پرسند برای میکرودرم کجا برم بگوییم شما می توانید برای انجام میکرودرم به کلینیک زیبایی تالگو نور مراجعه نمایید. این کلینیک زیبایی علاوه بر اینکه دارای مدارک معتبر و بین المللی می باشد در زمینه زیبایی مهارت و تجربه زیادی دارد به همین خاطر در این مجموعه بهترین اساتید و مربیان فعالیت می کنند. همچنین اکثر افراد تالگو نور را به علت کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب آن انتخاب می کنند. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های موجود در صفحه با کارشناسان تالگو نور در تماس باشید.

اثر میکرودرم ابریژن بر روی منافذ پوست

اثر میکرودرم ابریژن بر روی منافذ پوست: برای منافذ بزرگ پوست میکرودرم ابریژن دارای منافع بسیاری است. این روش نه تنها دارای هزینه کمتر نسبت به روش‌های مورد استفاده برای درمان منافذ بزرگ است، بلکه دارای اثرات جانبی کمتری است. میکرودرم ابریژن پوست روشی است که لایه‌های سطحی پوست براق شده و نتیجه آن جوانی، نرمی و سلامتی پوست است.

این روش چین و چروک، لکه و عیوب ناشی از صدمه در برابر آفتاب را به حداقل می‌رساند و همچنین مؤثر در کوچک کردن منافذ است. این روش می‌تواند توسط دکتر، در سالن یا حتی در خانه انجام شود. هدف میکرودرم ابریژن پوست برای منافذ، دانه‌های سرسیاه را از بین می‌برد و تولید کلاژن را تحریک می‌کند که هر دو باعث کوچکتر و تنگ‌شدن منافذ می‌شود.
منافذ پوست دارای روزنه کوچکی هستند که اجازه می‌دهند تا چربی پوست به سطح پوست برسد. مراقبت ناکافی از پوست و عدم لایه‌برداری از پوست می‌تواند باعث شود منافذ مسدود شده یا توسط گرد و غبار، چربی و یا سلول‌های مرده پوست بسته شوند که باعث ایجاد دانه‌های سرسیاه می‌شود.

اندازه طبیعی منافذ هر فرد توسط بسیاری از عوامل مانند ژنتیک، صدمه در برابر آفتاب و نوع پوست تعیین می‌شود. افراد دارای پوست چرب دارای منافذ بزرگتر از افراد دارای پوست نرمال یا خشک هستند.

میکرودرم ابریژن پوست منافذ، دانه‌های سرسیاه را توسط حذف سرهای آنها که منافذ را مسدود کرده‌اند از بین می‌برد. هنگامی‌که سرها از بین رفته و منافذ باز می‌شوند، ساکشن (مکش) میکرودرم گرد و خاک، چربی و سلول‌های مرده به دام افتاده در منافذ را بیرون می‌کشد. منافذ باز شده پوست دوباره قادرند به اندازه طبیعی خود برگردند.

هدف دیگر میکرودرم ابریژن پوست برای منافذ، تحریک تولید کلاژن است. هنگامی‌که شخص مسن‌تر می‌شود، میزان تولید کلاژن پوست کاهش می‌یابد. کمبود کلاژن نه تنها منافذ پوست را بزرگتر از اندازه واقعی می‌کند؛ بلکه ممکن است باعث شلی پوست شود. با تحریک تولید کلاژن، میکرودرم ابریژن کمک به بهبود قابلیت ارتجاعی پوست می‌کند که باعث تنگ شدن منافذ می‌شود.

پس از انجام میکرودرم ابریژن پوست، مراقبت روزانه از پوست لازم است تا کمک به حفظ نتایج مثبت شود. این برنامه روزانه باید شامل شستشوی منظم برای کمک به عدم گرفتگی منافذ با گرد و غبار و چربی پوست باشد. لایه‌برداری پوست سه تا چهار بار در هفته سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و کمک به جلوگیری از ایجاد جوش‌های سر سیاه و بزرگی منافذ می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا