زیبایی - مراقبتی

ماسک سفید کننده دائمی صورت خانگی

ماسک سفید کننده دائمی صورت خانگی، همانطور که می دانید سفید کننده های دست ساز از زمان های قدیم در بین افراد رواج داشته و همیشه بامواد طبیعی درست می شوند. در حقیقت ماسک دست ساز محصولی خانگی و کاملا طبیعی می باشد که از خواص فوق العاده ای برخوردار است. با ما همراه با در ادامه قصد داریم شما را باماسک سفید کننده دائمی صورت فوری و ماسک روشن کننده پوست قبل از مهمانی آشنا کنیم.

ماسک سفید کننده دائمی صورت فوری

ماسک سفید کننده دائمی صورت فوری، فوری ترین روشن کننده پوست که در بازار موجود می باشد، ژل کربوکسی ریپ اسکین می باشد. این ژل سریعا تاثیر روشن کنندگی و لیفت را بر روی صورت جای می گذارد و به شما پوستی شاداب و جوان را می دهد. این ژل حاوی کربن دی اکسید متراکم می باشد که با قرار گیری ماسک مخصوص کربوکسی بر روی آن فعال می شود و با حفظ کردن CO2 روی پوست، به پوست احساس خفگی را القا می کند. همین امر باعث شناسایی خفگی توسط مغز و دستور افزایش اکسیژن رسانی می شود. اکسیژن رسانی بیشتر باعث روشن شدن پوست و تحریک سازی فیبروپلاست ها برای تولید کلاژن و الاستین می شود که در نهایت موجب جوانسازی و لیفت و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود. طبق تحقیقات انجام شده این ژل یک سفید کننده فوری و قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت است.

قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت خانگی

قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت خانگی، عده زیادی از افراد به دنبال قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت خانگی هستند، می دانید که لطافت و شادابی پوست یکی از اساسی ترین روش های زیبایی می باشد و داشتن پوستی زیبا و جوان آرزوی هر فردی است. بنابراین در این قسمت قصد داریم شما را با قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت خانگی آشنا کنیم. تعدادی از ماسک سفید کننده صورت فوری خانگی به شرح زیر می باشد:

ماسک روشن کننده صورت خانگی ماست و پرتقال خشک شده

ماسک ماست و پرتقال خشک شده یک نمونه ماسک سفید کننده صورت فوری خانگی می باشد که برای طرز تهیه آن فقط به پوست پرتقال و کمی ماست نیاز دارید. در ابتدا به مدت 2 الی 3 روز پوست پرتقال را در معرض آفتاب قرار داده تا خشک شود. سپس بعد از خشک شدن آن را کاملا ریز و خورد نمایید و به ازای هر یک قاشق پوست پرتقال به آن مقداری مناسب ماست اضافه کنید و به خوبی آن ها را باهم ترکیب کرده تا به یکدیگر به خوبی ترکیب و یکدست شوند. بعد از اتمام این کار ماسک را به مدت 15 الی 20 دقیقه روی صورت قرار دهید و بعد از گذشت زمان مشخص شده آن را با آب گرم بشویید.

نکته: هر فرد می تواند این ماسک را درست کرده و قبل از خوابیدن از آن استفاده کند و به مرور زمان شاهد تاثیر آن ماسک بر روی پوست خود شود.

اگر به دنبال راه هایی برای پاک کردن تاتو می باشید به لینک پاك كردن تاتو با جوش شيرين مراجعه کنید.

ماسک روشن کننده صورت خانگی آرد به همراه گلاب و یا ماست

ماسک روشن کننده صورت خانگی آرد به همراه گلاب و یا ماست یکی دیگر از نمونه های ماسک سفید کننده صورت فوری خانگی می باشد. برای تهیه این نوع ماسک باید در مرحله اول باید معادل 2 الی 3 قاشق غذا خوری ماست و یا گلاب را اضافه نمایید و به خوبی هم بزنید تا کاملا ترکیب و یکدست شوند. سپس بعد از ترکیب آن ها ماسک را همراه با برس مخصوص به صورت زده و اجازه دهید تا 20 الی 30 دقیقه روی پوست باقی بماند وبعد از گذشت آن زمان صورت خود را با آب گرم شست و شو دهید. برای اثر بخشی مستقیم این ماسک توصیه می کنیم در هر هفته سه بار و قبل از خوابیدن آن را استفاده کنید.

ماسک روشن کننده صورت خانگی توسط ماست، عسل، و آبلیمو و بادام

ماسک روشن کننده صورت خانگی توسط ماست، عسل، و آبلیمو و بادام یکی دیگر از نمونه های ماسک سفید کننده صورت فوری خانگی است. برای طرز تهیه آن تنها کافیست در مرحله اول به ازای یک فنجان ماست مواد دیگر ماسک را به آن اضافه نمایید. به این شکل که میزان عسل 1 قاشق چای خوری، آبلیمو 2 قاشق غذا خوری و بادام خام نیز 4 عدد باشد. البته توجه داشته باشید باید بادام ها را کاملا پودر کرده و از آن استفاده نمایید.

شما می توانید به مواد آماده شده برای تاثیر بیشتر مقدار کمی زرد چوبه را اضافه نمایید. البته توجه داشته باشید نباید مقدار زردچوبه به اندازه ای باشد که موجب زرد شدن پوست صورت شما شود. بعد از این کار صورت را با شوینده های مناسب بشویید و در نهایت ماسک را بر روی آن قرار دهید، بعد از گذشت مدت زمان لازم صورت را با آب بشویید.

ماسک آرد برنج و شیر

یکی دیگر از نمونه ماسک لایه بردار و روشن کننده پوست خانگی، ماسک آرد برنج و شیر می باشد. برای تهیه این ماسک تنها نیاز است مقدار نصف فنجان برنج خام را به همراه 3 الی 4 قاشق غذا خوری شیر با هم ترکیب کنید.

در مرحله اول برای تولید آرد برنج باید برنج ها را با خرد کن یا غذا ساز خرد کنید تا کاملا پودر شوند. سپس بعد از اتمام این کار شیر را به آن اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید تا به خمیر تبدیل شوند. بعد از آن ماسک را بر روی پوست صورت بمالید و بگذارید به مدت 20 تا 30 دقیقه بماند بعد از گذشت این مدت با آب گرم آن را از روی پوست خود بشویید.

لازم به ذکر است هر فرد با هر نوع پوستی می تواند از این نوع ماسک استفاده نمایید و همچنین در هر هفته باید 2 الی 3 بار باید مورد استفاده قرار گیرد. البته امکان دارد برخی از افراد به شیر حساسیت داشته باشند بنابراین شما می توانید گلاب را جایگزین آن کنید.

ماسک سفید کننده دست ساز پوست با آرد برنج و اسکراب آلوئه ورا

یک نوع دیگر از نمونه های ماسک روشن کننده صورت، ماسک سفید کننده آرد برنج و اسکراب آلوئه ورا می باشد. برای تهیه این ماسک تنها کافیست دو قاشق غذا خوری آرد برنج به همراه یک برگ بزرگ آلوئه ورا را تهیه نمایید.

آرد برنج آماده را به همراه ژل آلوئه ورا درون یک ظرف بریزید و آن را بر روی پوست خود به آرامی ماساژ دهید.

اجازه دهید این ماسک سفید کننده صورت برای مدتی روی پوست شما باقی بماند و سپس آن را بشویید. البته بهتر است در مرحله اول از آب گرم استفاده نمایید و سپس از آب سرد.

یکی از نکاتی که هنگام استفاده از این ماسک باید به آن توجه کنید این است که باید ماسک را به آرامی استفاده کنید تا از وارد شدن آسیب به پوست جلوگیری کنید. این ماسک مناسب برای انواع پوست می باشد.

ماسک سفید کننده خانگی پاپایا و عسل

در بخش بالا با برخی از نمونه های قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت خانگی آشنا شدید باید بدانید یکی دیگر از قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت خانگی ، ماسک سفید کننده خانگی پاپایا و عسل می باشد. برای تهیه این ماسک تنها کافیست نصف فنجان پاپایا را به همراه یک قاشق چای خوری عسل مخلوط کنید. برای این کار لازم است در ابتدا پاپایا را به صورت تکه هایی از پوست جدا کرده و آن را به کمک قاشق و چنگال خورد و له کنید تا حالت خمیر مانند بگیرد سپس یک قاشق غذا خوری عسل را به آن اضافه نمایید و به خوبی با هم ترکیب کنید تا کاملا یکدست شوند. در نهایت ماسک را بر روی صورت قرار داده و اجازه دهید به مدت 20 دقیقه بر روی پوست بماند و بعد از گذشت زمان مشخص صورت را با آب گرم بشویید.

نکته: شما می توانید از این ماسک 2 الی 3 بار در هفته استفاده کنید. البته توجه داشته باشید اینماسک برای افرادی که پوست چرب و یا طبیعی دارند، مناسب می باشد.

سفید کننده خارق العاده جوش شیرین

ماسک جوش شیرین یکی دیگر از قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت خانگی می باشد. برای تهیه این مساک تنها کافیست یک لیوان آب را با یک الی دو قاشق غذاخوری جوش شیرین مخلوط کرده و بر روی پوست بمالید سپس اجازه دهید 5 دقیقه روی پوست باقی بماند و بعد از گذشت مدت زمان مشخص آن را با آب بشویید.

نکته: شما می توانید از این ماسک هر روز استفاده کنید، علاوه بر آن تمام افراد با هر نوع پوستی می توانند از این ماسک استفاده کنند. البته توجه داشته باشید افرادی که پوست های حساس دارند نباید از این ماسک استفاده کنند.

ماسک فوق العاده گوجه، ماست و جوی دو سر

ماسک گوجه، ماست و جوی دوسر یکی دیگر از نمونه های قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت خانگی می باشد. برای تهیه این نوع ماسک تنها کافیست آب گوجه فرنگی را بگیرید و یک قاشق چای خوری ماست را به آن اضافه نمایید و به خوبی هم بزنیدبعد از انجام این کار یک قاشق چای خوری جوی دوسر را نیز به آنها اضافه کنید و به آرامی هم بزنید تا مخلوط بدست آمده کاملا یکدست شود.

سپس ماسک سفید کننده خانگی را بر روی پوست صورت بزنید به مدت 20 دقیقه اجازه دهید تا بر روی صورت باقی بماند در نهایت آن را با آب گرم بشویید. البته بهتر است بدانید شما می توانید از این ماسک هر هفته 3 بار استفاده کنید. توجه داشته باشید این ماسک برای افرادی مناسب می باشد که پوست های چرب و مختلط و تقریبا نرمال دارند.

ماسک زردچوبه قویترین ماسک روشن کننده پوست

ماسک زردچوبه قویترین ماسک روشن کننده پوست، مواد موجود در زردچوبه دارای خاصیت سفید کنندگی می باشد که کاملا عمقی در سلول های پوست نفوذ می کند علاوه بر پاکسازی پوست موجب سفید شدن پوست نیز می شود.

برای تهیه این ماسک تنها لازم است 2 قاشق غذاخوری پودر زردچوبه را با یک قاشق چای خوری گلاب، 2 قاشق غذاخوری عسل، 2قاشق غذاخوری آب لیموترش تازه و نصف قاشق چای خوری گلیسرین مخلوط کنید. شما باید این مواد را با هم ترکیب کرده و درون ظروف شیشه ای بریزید. ماسک تولید شده را می توانید در یخچال به مدت یک هفته نگه دارید و برای استفاده از آن لازم است نکاتی را رعایت نمایید.

1- قبل از استفاده از ماسک، صورت را از آلودگی و مواد آرایشی پاک کنید.

2- بعد از خشک شدن پوست صورت، ماسک زردچوبه را با استفاده از براش و یا انگشتان روی پوست قرار دهید.

3- برای تاثیر مستقیم ماسک بر روی صورت بهتر است تا خشک شدن ماسک روی صورت صبر کنید.

4- در نهایت ماسک را با آب ولرم به آرامی بشویید.

سفید کننده صورت در یک هفته

بهترین ماسک سفید کننده صورت در یک هفته کدام است؟ ماسک ماست یکی از درمان های خانگی برای سفید شدن پوست صورت می باشد. ماست دارای خاصیت های زیادی برای سلامتی و شادابی پوست و دستگاه گوارشی می باشد. باید بدانید ماست دارای اسید لاتیک می باشد که می تواند به مرطوب سازی پوست کمک کند و موجب سفید شدن پوست شود.

برای استفاده از این ماسک تنها کافیست مقداری از آن را روی پوست قرار دهید اجازه دهید به مدت 20 دقیقه روی پوست بماند در نهایت آن را با آب ولرم بشویید. البته شما می توانید برای دریافت نتیجه بهتر در هفته چندین بار این روش را امتحان کنید.

ماسک سفید کننده صورت فوری در یک روز

عده زیادی از افراد به دنبال ماسک سفید کننده صورت فوری در یک روز هستند، ما در این قسمت قصد داریم شما را با این ماسک فوق العاده آشنا کنیم. مواد لازم برای تهیه این ماسک فوق العاده شامل: یک قاشق غذا خوری دانه چیا – یک قاشق چای خوری عسل و نصف لیوان شیر می باشد.

شما بایداین مواد را با هم ترکیب کرده و خوب هم بزنید تا کاملا یکدست شوند سپس این ماسک را به مدت 20 دقیقه روی پوست قرار دهید و در نهایت آن را بشویید.

ماسک روشن کننده پوست قبل از مهمانی

برای داشتن پوستی صاف و شفاف باید زمان بیشتری را برای مراقبت و رسیدگی آن صرف کنید. توصیه ما این است اگر تا بحال از روتین پوستی مناسب برای خود استفاده نکرده اید، حتما برای خود یک برنامه دقیق پوستی تنظیم کنید. یکی از رایج ترین و محبوب ترین انواع ماسک ها، ماسک روشن کننده پوست قبل از مهمانی می باشد. توجه داشته باشید استفاده از ماسک روشن کننده پوست قبل از مهمانی موجب شفاف شدن پوست و زیبا تر شدن آرایش شما می شود.بهترین ماسک روشن کننده پوست قبل از مهمانی، ماسک روشن کننده سیب زمینی می باشد.

ماسک روشن کننده سیب زمینی

برای تهیه ماسک روشن کننده سیب زمینی تنها کافیست یک سیب زمینی را رنده کنید سپس آب آن را با استفاده از یک پنبه بر روی پوست صورت بزنید در نهایت سیب زمینی رنده شده را بر روی پوست قرار دهید. اجازه دهید 15 الی 20 دقیقه بر روی پوست بماند تا خشک شود سپس آن را با آب بشویید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا