آموزشی

آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی 100%)

در این پست قصد داریم نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را جهت افزایش اطلاعات و دانش افراد در خصوص قوانین راهنمایی و رانندگی در نهایت موفقیت در آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی 100%) را ارائه دهیم. توجه داشته باشید نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب رایگان شامل قسمت های فرهنگ رانندگی، علائم راهنمایی و رانندگی؛ بخش های فنی و تابلو ها می باشد. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم نمونه سوالات آیین نامه (قبولی 100% ) را برای دسترسی راحت شما قرار دهیم.

مزایای آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی 100%)

  • دانلود رایگان نمونه سوالات
  • سوالات ارائه شده استاندارد می باشد
  • ارائه جدید ترین نمونه سوالات
  • امکان شرکت در آزمون آیین نامه آنلاین
  • بررسی نقاط ضعف و قوت
  • بروز شدن نمونه سوالات
آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی 100%) 1402

آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی 100%) 1402

بهترین شیوه برای آمادگی در آزمون راهنمایی و رانندگی مطالعه نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی 100%) 1402 می باشد. شما می توانید با مطالعه این نمونه سوالات و بررسی جواب ها اطلاعات خود را افزایش دهید.

اگر زمان کافی برای مطالعه مباحث آیین نامه راهنمایی و رانندگی را ندارید توصیه می کنیم بانک نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی 100%) 1402 را مطالعه نمایید.

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

همانطور که می دانید آیین نامه رانندگی مجموعه ای از قوانین، مقررات و دستورات می باشد که برای افزایش ایمینی در جاده ها و خیابان ها، جلوگیری از حوادث رانندگی و تصادفات وضع شده اند. بنابراین آموزش صحیح و اصولی این قوانین برای افرادی که متقاضی دریافت انواع گواهینامه رانندگی با خودرو هستند امری کاملا ضروری می باشد و برگزاری، اجرای آن بر عهده موسسات آموزشی معتبر می باشد.

البته باید بدانید آزمون آیین نامه اصلی شامل قسمت ها و مفاهیم فراوانی می باشد که به صورت متون و جامع در کتاب راهنمای دریافت گواهینامه درج شده است. مهم ترین سرفصل های آموزشی برای تست آیین نامه اصلی شامل: آشنایی با سیستم های فنی یک خودرو، آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی، قوانین ترافیکی و نحوه رانندگی ایمن با خودرو، شیوه های تعمیرات و نگه داری قطعات خودرو و ……. می باشد.

در بخش زیر نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی را قرار داده ایم. شما می توانید از این نمونه سوالات برای تمرین بیشتر استفاده نمایید.

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی 【جدید جدید جدید】

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی 【جدید جدید جدید】، آزمون آیین نامه اصلی که متقاضیان دریافت گواهینامه باید در آن قبول شوند شامل موارد و اصطلاحاتی است که در حوزه ترافیک مطرح می شود و یک راننده برای رانندگی با وسایل نقلیه باید بر آن ها به خوبی مسلط باشد. سوالاتی که در این قسمت مطرح می شوند اکثراً شامل آشنایی با تابلوهای راهنمایی و رانندگی و اصطلاحات تخصصی راه و جاده هستند.

تنها برخی از مهم ترین موراد تست آیین نامه اصلی شامل: راه های اصلی و فرعی، علائم خطر و احتیاط و تابلو ها، انواع علائمی که در کنار خیابان ها، جاده ها یا مسیر پیاده رو ها نصب می شوند و آشنایی با انواع وسایل نقلیه و تقدم عبور هر کدام از وسایل نقلیه در موقعیت های گوناگون می باشد.

در این بخش علاوه بر آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی 100%) برخی از نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی 【جدید جدید جدید】 را برای دسترسی راحت تر شما قرار داده ایم.

دانلود رایگان آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی 100%)

دانلود رایگان آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی 100%)

یک خبر فوق العاده برای تمام افراد شما می توانید تمامی نمونه سوالات آیین نامه را به صورت رایگان دانلود کرده و از این مجموعه کامل و فوق العاده استفاده نمایید. شما می توانید در بخش زیر اقدام به دانلود رایگان آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی 100%) کنید. برای دانلود تنها کافیست روی لینک مربوطه کلیک کرده و به نمونه تست آیین نامه پایه 3 دسترسی داشته باشید.

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب رایگان

اگر در جستجوی نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب رایگان برای قبولی 100% در آزمون هستید می توانید با کلیک بر روی لینک زیر تست آیین نامه 1401 و برگه امتحان آیین نامه رانندگی را دانلود کرده و در اختیار داشته باشید و با استفاده از این موارد بدون صرف هیچ هزینه ای نقاط ضعف و مشکلات خود را بررسی و آن ها را رفع کنید.

آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی 100%) ios

در این بخش قصد داریم به بررسی تعدادی از مهم ترین سوالات آیین نامه اصلی و نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی 100%) ios بپردازیم. البته باید توجه داشته باشید تمام سوالات ارائه شده در صفحه به صورت pdf از مهم ترین سوالات آیین نامه اصلی و آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی 100%) ios می باشد. بنابراین توصیه می شود از تمام نمونه سوالات استفاده نمایید.

در بخش زیر چند نمونه سوال برای آزمون آیین نامه رانندگی را قرار داده ایم:

نمونه سوالات آیین نامه برای قبولی 100٪ ( تضمینی)

1- حق تقدم عبور در برخورد راه اصلی با راه فرعی با کدام وسیله می باشد؟

  1. وسیله ای که از راه اصلی عبور می کند.
  2. وسیله ای که از راه فرعی عبور می کند.
  3. وسیله ای که به سمت راست گردش می کند.
  4. وسیله ای در طرف راست وسیله نقلیه دیگر قرار دارد.

جواب درست گزینه ۱

۲- حداکثر سرعت در معابر محلی چند کیلومتر در ساعت می باشد؟

  1. ۴۰
  2. ۵۰
  3. ۴۵
  4. ۳۰

جواب درست گزینه ۴

۳- کدام یک از موارد ذکر شده در بخش زیر از مصادیق رانندگی پرخاشگرانه و پر خطر می باشد؟

  1. رانندگی میان خطوط
  2. توقف پشت خط ایست
  3. رعایت فاصله طولی
  4. مانور و تغییر مسیر به طور مکرر

جواب درست گزینه ۴

۴- میزان کارایی روغن های معمولی موتور چند کیلومتر است؟

  1. در حدود ۸ تا ۱۰ هزار کیلومتر
  2. در حدود ۸۰ تا ۱۰۰ هزار کیلومتر
  3. در حدود ۲ هزار کیلومتر
  4. هزار کیلومتر

جواب درست گزینه ۱

آزمون آیین نامه اصلی آنلاین

آزمون آیین نامه اصلی آنلاین، شما می توانید برای شرکت در تست آزمون نهایی آیین نامه رانندگی به صورت آنلاین برای بررسی و محک خود به سایت آزمون آنلاین آیین نامه مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا