کرکره

قیمت موتور کرکره برقی دست دوم

اگر در جستجوی قیمت بهترین موتور کرکره برقی هستید،خواندن این مقاله خالی از لطف نیست. در ادامه قصدداریم شما را با انواع موتور کرکره برقی آشنا کنیم و در ارتباط با قیمت کرکره برقی به صورت کامل توضیح دهیم.

پیشنهاد ویژه: برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت موتور کرکره برقی همین حالا با بهترین فروشگاه کرکره برقی در تهران تماس بگیرید.

لازم به ذکر است فروشگاه همتا یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه های فروش کرکره برقی، تیغه کرکره برقی و موتور کرکره برقی با قیمت فوق العاده مناسب و کیفیت عالی می باشد شما می توانید با کارشناسان همتا از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید. همچنین می توانید برای مشاهده محصولات به سایت همتا مراجعه نمایید.

شماره تماس: 09122552119 – 02155441450

سایت همتا: www.hamtadoor.com

موتور کرکره برقی

در ابتدا لازم است بدانید که کرکره برقی نوعی درب اتوماتیک می باشد که با استفاده از پنل های فولاد ضد زنگ و روکش آلومینیوم تولیده شده است، که برای درب های ورودی و پنجره های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع موتور کرکره برقی به عنوان مغز متفکر کرکره برقی محسوب می شود و در حقیقت وظیفه موتور کرکره برقی کنترل عملکرد و کارایی کرکره می باشد.

در خصوص انتخاب نوع موتور کرکره برقی لازم است بدانید موتور کرکره برقی بهتر است متناسب با کاربرد، عرض و وزن آن در ساختمان و میزان دفعات باز و بسته شدن کرکره برقیی در طول روز صورت گیرد تا از لحاظ قدرت موتور و هزینه بهینه مشکلی به وجود نیاید.

به صورت کلی موتور کرکره برقی به سه نوع زیر تقسیم می شود که عبارتند از:

  • استوانه‌ای یا تیوبلار (tubular)
  • سانترال (central)
  • ساید (side)

اگر قصد خرید درب ریلی پارکینگ با قیمت مناسب را دارید می توانید به صفحه درب ریلی پارکینگ مراجعه نمایید.

مزایای موتور کرکره برقی

مزایای موتور کرکره برقی چیست؟ لازم است بدانید موتور کرکره برقی برای کرکره از لوله های فولادی تولید شده است. لوله های این ماده به صورت کلی در ابعاد استاندارد موجود هستند. هر چقدر اندازه لوله های بزرگتر باشد، اندازه موتور نسبت به آن میزان بزرگتر می شود.

عملکرد موتور کرکره برقی به دو عامل کلی بستگی دارد، ابتدا به یک منبع تغذیه ثابت احتیاج دارد. مورد دوم اینکه فقط در یک زمان روان اجرا می شود.

لازم است بدانید موتور کرکره برفی با کشیدن زنجیر باز و بسته می شود که یا با استفاده از مجموعه ای از چرخ دهنده ها به حرکت در می آید و یا برای درب های بزرگ تر با استفاده از کمک فنر در ابعاد کوچک تر استفاده می شود که هر دو در ابعاد و کاربردهای خاصی استفاده می شوند.

در خصوص قیمت موتور کرکره برقی لازم است بدانید تمامی محصولات موتور کرکره برقی با قیمت به صورت مستقیم از کارخانه عرضه خواهند شد. همتا یکی از معتبر ترین و بهتر ترین نمایندگی های فروش موتور کرکره برقی؛ درب کرکره برقی و …. می باشد که برای تمامی محصولاتش گارانتی اصلی ارائه می دهد. در بخش زیر در ارتباط با انواع موتور کرکره برقی صحبت شده است.

موتور ساید کرکره برقی
موتور ساید کرکره برقی

موتور ساید کرکره برقی

موتور ساید کرکره برقی از آن دسته موتور هایی می باشد که با عنوان موتور های صنعتی شناخته شده اند و برای کرکره های با وزن بالا و تردد زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. لازم است بدانید یکی از قابلیت هایی که موتور های کرکره برقی دارند این است که دارای ویژگی جلوگیری از افتادن کرکره برقی در زمان سقوط احتمالی کرکره برقی می باشد و از این لحاظ ایمن شده اند. شما می توانید با خرید موتورساید کرکره برقی از ویژگی ها و قابلیت های این محصول بهره مند شوید که برخی از ویژگی های این محصول به شرح زیر می باشد:

  • این موتور برای تردد های بالا مناسب می باشد.
  • از موتور ساید برای کرکره های با وزن های بالا و سنگین استفاده می شود.
  • یکی از خصوصیاتی که دارد در صورت خراب شدن نیازی به مونتاژ کل کرکره برقی نمی باشد و موتور را می توانید به راحتی تعمیر و یا تعویض کنید.
  • این کرکره دارای سیستمی می باشد که در صورت خرابی کرکره از افتادن ناگهانی آن جلوگیری می کند.

در ارتباط با قیمت موتور کرکره ساید لازم است بدانید قیمت این نوع موتور بالاتر از مدل های تیوبلار می باشد و عموما برای تیغه های پلی کربنات شفاف و غضروف دار و برای مکان هایی با تردد بالا توصیه می شود.

پیشنهاد ویژه: برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه موتور ساید کرکره برقی شوید.

مزایا موتور ساید کرکره برقی

در ارتباط با مزایای موتور ساید کرکره برقی لازم است بدانید تمام موتور های ساید دارای خلاص کن می باشند و زمانی که برقی قطع می شود می توانند همواره به کار خود ادامه دهند. موتور ساید یکی از بهترین موتور های کرکره برقی می باشد که دارای محدودیت در تحمل وزن نیست. بنابراین می توان گفت این موتور می تواند کرکره هایی با وزن های بالا را باز و بسته کند.

موتور ساید کرکره برقی کاملا بدون صدا حرکت می کند و بالا و پایین می رود و برای مکان هایی که باید سکوت بر قرار باشد بسیار مناسب است. همچنین متناسب با قابلیتی که این موتور دارد می توان از آن در مکان های پر رفت و آمد استفاده نمود چرا که این نوع موتور قابلیت باز و بسته شدن به میزان دفعات بالا را دارد. نصب این موتور ها بسیار آسان می باشد که شما می توانید برای نصب موتور کرکره برقی و نصب کرکره برقی همین حالا از طریق شماره های درج شده در صفحه با کارشناسان همتا تماس حاصل نمایید.

معایب موتور ساید کرکره برقی

همانطور که در بخش بالا به آن اشاره شد موتور های ساید درون شفت قرار نمی گیرند و برای نصب احتیاج به فضای زیاد تری نسبت به موتور های توبولار دارند. مو تور ساید قیمت زیاد تری دارد بنابراین برای خرید آن باید هزینه بیشتری نسبت به سایر موتور ها پرداخت نمایید.

زمان باز و بسته شدن درب توسط موتور ساید بسیار طولانی می باشد. همچنین این موتور ها می توانند به علت اینکه درون شفت قرار نمی گیرند و نمای بیرونی دارند موجب زشت شدن ظاهر و دکوراسیون شوند.

برند های موتور ساید کرکره برقی

در این بخش قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما با این نوع موتور برخی از برندهای موتور ساید کرکره برقی را معرفی نماییم. لازم است بدانید در بازار ایران موتور های ساید گوناگونی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی هستند که در بخش زیر برخی از این موتور ها را معرفی کرده ایم.

  • موتور کرکره ساید بتا 300 DC  با UPS
  • موتور ساید سیرون AC300
  • موتور ساید نوبل 300 موتور
  • موتور کرکره ساید بتا 500 DC  با UPS
  • موتور ساید تیونی 300
  • موتور کرکره برقی ساید تور 300 TOR AC
  • موتور ساید لیفت توربو DC 300
  • موتور کرکره برقی ساید اسمارت DC 500
  • موتور ساید AC بارزانته
  • موتور ساید دیسکاوری 300AC
  • موتور کرکره برقی ساید تسلا 500DC
  • موتور کرکره برقی ساید AC 300 SDC
  • موتور کرکره ساید بتا DC 300
  • موتور کرکره ساید بتا DC 500
  • موتور کرکره برقی ساید تور TOR AC 300
موتور تیوبلار کرکره برقی
موتور تیوبلار کرکره برقی

موتور تیوبلار کرکره برقی

یکی از رایج ترین و پر کاربرد ترین موتور های موجود در بازار موتور تیوبلار می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و برای مکان های با عرض و طول کوچک تر و تردد کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. این موتور برعکس موتور ساید درون لوله ها نصب می شود و نمای خود موتور از بیرون قابل روییت نمی باشد. این موتور کرکره به علت اینکه فضای کمتری را اشغال می کند و مناسب بودن قیمت آن دارای محبوبیت فراوانی می باشد ولی دارای معایبی نیز هست که در بخش زیر به مهم ترین معایب این نوع موتور کرکره برقی اشاره کرده ایم.

  • نداشتن ارتباط با ups و عدم استفاده از خلاص کن در زمان قطعی برق
  • دارای محدودیت در تردد و تحمل وزن کم
  • برای تعمیر موتور باید کل کرکره را پایین کشید تا دسترسی به موتور داشت و بتوان آن را تعمیر کرد.
  • اگر گیربکس کرکره آسیب ببیند کرکره برقی سقوط خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه: برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه موتور توبلار کرکره برقی شوید.

مزایا موتور توبولار کرکره برقی

موتور برقی کوچک، همانطور که در بخش بالا با معایب موتور توبولار کرکره برقی آشنا شدید در این بخش نیز قصد داریم شما را با مزایای موتور توبولار کرکره برقی آشنا کنیم. لازم به ذکر است موتور های توبولار به علت اینکه درون شفت قرار می گیرند فضای کمتری را اشغال می کنند. به همین علت شما می توانید از این موتور برای مکان هایی که دارای فضای کمتری هستند استفاده نمایید.

قیمت موتور توبولار کرکره برقی نسب به سایر موتور های کرکره برقی دارای قیمت مناسب تری می باشد که از این موتور نمی توان برای مکان های پر تردد استفاده نمود. در ارتباط باسرعت باز و بسته شدن کرکره های دارای موتور توبولار لازم است بدانید سرعت باز و بسته شدن آن مناسب می باشد و می توان آن را به گونه ای تنظیم نمود که در زمان کمتری درب را باز و بسته نمایید. این موتور ها دارای ظاهری مناسبی هستند بنابراین می توان از آن برای زیبایی دکوراسیون مکان مورد نظر استفاده نمود.

برند های موتور توبولار کرکره برقی

در بخش بالا با مزایا و معایب موتور توبولار آشنا شدید در این بخش قصد داریم شما را با برندهای موتور توبولار آشنا کنیم. در کشور ایران چندین برند معتبر برای موتور توبولار وجود دارد که هر کدام دارای قابلیت های ویژه ای هستند. در بخش زیر تعدادی از معتبر ترین برند های موتور توبولار را معرفی کرده ایم.

  • موتور توبولار برند SDC
  • موتور توبولار برند اسمارت
  • موتور توبولار برند توربو
  • موتور توبولار برند کوییکو
  • موتور توبولار برند آی سی ام
  • موتور توبولار برند بارزانته
  • موتور توبولار برند هافمن

تنظیم کرکره برقی گاها دشوار به نظر می رسد به همین خاطر تیم متخصص همتا برای راحتی کاربران آموزش تصویری تنظیم ارتفاع کرکره برقی را ارائه داده اند شما می توانید با مراجعه به صفحه مربوطه فیلم مورد نظر را مشاهده نمایید.

بهترین موتور کرکره برقی

بهترین موتور کرکره برقی کدام است؟ لازم است بدانید بهترین موتور کرکره برقی متناسب با کاربردی که شما در خصوص آن در نظر گرفته اید، مشخص می شود. اصلی ترین قابلیتی که که یک موتور کرکره برقی باید داشته باشد این می باشد که در طول زمان استفاده باید دارای مقاومت بالایی باشد و طول عمر بیشتری نیز داشته باشد.

در زمان خرید اینترنتی موتور کرکره برقی باید به برخی نکات توج داشته باشید برای مثال: میزان تردد و رفت و آمد های مکان مورد نظر متناسب با وزن کرکره برقی را در نظر داشته باشید و با توجه به این شرایط بهترین موتور کرکره برقی را انتخاب و خریداری کنید.

استفاده از موتور ساید کرکره برقی برای مکان های با رفت و آمد زیاد و جابجایی کرکره برفی تا ارتفاع زیاد می تواند گزینه مناسبی باشد. یکی از مهم ترین مواردی که در قیمت موتور کرکره برقی موثر می باشد جنس تیغه کرکره برقی و باتری آن است. برای اینکه بهترین موتور کرکره برقی را خریداری نمایید باید حتما به دو نکته توجه داشته باشید آن قدرت و توان موتور کرکره برقی می باشد.

به صورت کلی برند های معتبر انواع موتور کرکره برقی در بخش بالا معرفی شده است اما در اینجا قصد داریم به صورت کلی تری بهترین برند موتور کرکره برقی را به شما معرفی کنیم. برند موتور ساید اروپایی : مارانتک آلمان ، BTF ایتالیا، برند موتور ساید چینی : SDC چینی ، بارزانته ، موتور اسمارت ، اورال ، بتا ، سیگما ، سیماران ، اتومات ، هیوث، توربو از بهترین برند های موتور کرکره برقی می باشند.

در فروشگاه همتا کارشناسان متخصص ما بهترین موتور کرکره برقی را متناسب با کاربردی که برای کرکره برقی خود در نظر گرفته اید به شما معرفی می کنند. اگر قصد خرید موتور کرکره برقی دست دوم را دارید با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی قیمت بهترین موتور کرکره برقی و همچنین قیمت موتور کرکره برقی دست دوم بپردازیم.

بهترین مارک کرکره برقی کدام است؟ اگر شناختی نسبت به مارک کرکره برقی را ندارید می توانید بامراجعه به صفحه بهترین مارک کرکره برقی اطلاعات مربوطه را کسب نمایید.

قیمت بهترین موتور کرکره برقی

همانطور که در بخش بالا ذکر شد موتور های کرکره برقی ساید و توبولار متناسب با کاربرد و قدرتی که دارند، دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند. آنچه در تعیین قیمت موتور کرکره برقی حائز اهمیت می باشد برند موتور و قدرت کارایی آن می باشد.

البته برخی عوامل دیگری نیز وجود دارد که در قیمت کرکره برقی تاثیر گذار هستند که این عوامل شامل: امکان استفاده از برق اضطراری ups و کشور سازنده موتور کرکره برقی می باشد. البته لازم به ذکر است شما می توانید بهترین موتور کرکره برقی را در همتا با قیمتی ارزان تر از سایر نمایندگی ها خریداری نمایید. علت قیمت پایین محصولات همتا همراه با کیفیت عالی آن حذف واسطه ها و سود کمتر همتا می باشد.

شما می توانید برای خرید اینترنتی موتور کرکره برقی با کیفیت بالا و گارانتی معتبر به همراه خدمات پس از فروش از طریق شماره های درج شده در صفحه با کارشناسان متخصص همتا تماس حاصل نمایید.

بهترین فروشگاه اینترنتی فروش موتور کرکره برقی

فروشگاه همتا این امکان را برای کاربران فراهم نموده است تا به راحتی بتوانند موتور کرکره برقی مورد نظر خود را متناسب با ابعاد تیغه کرکره برقی انتخاب و خریداری کنند. توجه داشته باشید اگر قصد خرید اینترنتی موتور کرکره برقی را دارید می توانید از طریق شماره های مربوطه با ما در ارتباط باشید. همچنین لازم است بدانید همانطور که در بخش بالا ذکر شد همتا دارای خدمات ویژه ای برای کاربران می باشد که علاوه برا گارانتی اصالت کالا، خدمات پس از فروش می توانید برای نصب، تعمیر برد کرکره برقی و ….. با کارشناسان همتا تماس حاصل نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر خواندن مقاله قیمت موتور کرکره برقی خالی از لطف نیست.

قیمت موتور کرکره برقی دست دوم

خبر مهم برای افرادی که قصد ندارند برای خرید موتور کرکره برقی هزینه زیادی پرداخت کنند و در عین حال قصد خرید بهترین برند موتور کرکره برقی را دارند، بهترن گزینه برای شما خرید موتور کرکره برقی دست دوم می باشد.

اگر خریدار کرکره برقی دست دوم و یا خریدار موتور کرکره برقی هستید بهتر است قبل از خرید سری به سایت های دیوار (قیمت کرکره برقی دست دوم دیوار)، شیپور بزنید چرا که افراد زیادی در این سایت ها برای فروش موتور کرکره برقی دست دوم اقدام کرده اند. البته باید توجه داشته باشید باید اطلاعات کافی در خصوص قابلیت ها و ویژگی های موتور سالم از نیم سوز و یا خراب داشته باشید امکان دارد که سرتان کلاه برود و یا موتوری را خریداری کنید که خیلی زود خراب می شود. در این صورت ما به شما همتا را پیشنهاد می کنیم شما می توانید موتور کرکره برقی دست دوم با برند دلخواه را از همتا همراه با خدمات پس از فروش خریداری کنید در این صورت می توانید با خیالی آسوده از محصول مورد نظر استفاده نمایید.

لازم به ذکر است تمامی این محصولات در صحت کامل به فروش می رسند و کارشناسان متخصص همتا پس از بررسی های فراوان و تضمین کیفیت آن، موتور کرکره برقی مورد نظر را به فروش می رسانند. شما می توانید برای خرید و استعلام قیمت موتور کرکره برقی دست دوم با ما تماس بگیرید. لازم به ذکر است شمامی توانید برای اطیمنان از قیمت محصولات همتا و قیمت موتور کرکره برقی، قیمت محصول مورد نظر خود را در چندین سایت معتبر همانند قیمت موتور کرکره برقی دیجی کالا و ….. مشاهده نمایید و محصول مورد نظر خود را با اطمینان کامل از همتا خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله قیمت موتور کرکره برقی دست دوم و همچنین قیمت کرکره برقی دست دوم در تبریز را مطالعه کنید.

سوالات متداول

انواع موتور کرکره برقی کدام اند؟

کدامند به طور کلی در بازار ایران دو نوع موتور کرکره برقی وجود دارد که متناسب با کاربرد مشتریان بهترین مدل را به آنها پیشنهاد میدهیم. موتور توبولار و موتور ساید از انواع موتور کرکره برقی هستند.

چرا موتور ساید، موتور کرکره برقی های بزرگ است؟

مهمترین ویژگی موتورهای ساید قدرت بالاتر آنان است. به همین دلیل از آن در مکان‌های بسیار بزرگ و پرتردد استفاده می‌شود.

موتورهای مناسب کرکره برقی در بازار چه مدل هایی هستند ؟

پرقدرت ترین موتورهای موتورهای ساید هستند. در حالی که رایج‌ترین آن‌ها موتورهای توبولار می باشند. موتورهای سانترال کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

منابع:

منبع: قیمت بهترین موتور کرکره برقی

منبع: قیمت موتور کرکره برقی ایتالیایی

منبع: موتور ساید آلمانی کرکره برقی

منبع: آموزش نصب کرکره برقی pdf

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا