کرکره

آموزش تصویری تنظیم ارتفاع کرکره برقی

برای تنظیم حد بالا و پایین کرکره فیلم را مشاهده کنید. در این مقاله بهترین راهکار های تنظیم کرکره برقی آموزش داده شده است و شما میتوانید خودتان در عرض 5 دقیقه کرکره برقی تان را تنظیم کنید. در بخش پایین می توانید آموزش تصویری تنظیم ارتفاع کرکره برقی ( تنظیم ارتفاع درب کرکره برقی) را مشاهده نمایید.

تنظیم کرکره برقی

برای تنظیم حد بالا و پایین کرکره با موتور ساید باید در جعبه ای که در بالای کرکره سمت راست قرار دارد رو باز کنیم و با میکرو سوییچی که هست به وسیله پیچش سم راست حد پایین و با پیچ سمت راست حد بالا رو تنظیم کنیم.

شما می توانید برای تنظیم حد بالا و پایین رفتن کرکره برقی این کار را به راحتی با استفاده از کلید های موجود روی مدارفرمان کرکره برقی انجام دهید. برای مشاهده اینکه چگونه این کار را انجام دهید می توانید فیلم آموزشی زیر را مشاهده نمایید.

نحوه تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی

نکته مهم در خصوص کرکره برقی این است که موتور های متفاوتی در آن گذاشته می شود که با توجه به نوع موتور کرکره برقی می توان بهترین راه برای تنظیم کرکره برقی را استفاده نمود. این موتور ها شامل: موتور ساید کرکره برقی و وتور توبولار کرکره برقی می باشد.

برای تنظیم کرکره برقی باید فاصله استاندارد را در نظر بگیرید تا در هنگام باز و بسته شدن کرکره با سقف برخوردی نداشته باشد.

در صورتیکه تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی مطابق با اصول و استانداردها انجام نشود کرکره برقی خیلی زود خراب خواهد شد.

برای آنکه حد پایین کرکره برقی را تنظیم کنید ابتدا باید با استفاده از ریموت، کرکره برقی را به سمت بالا حرکت دهید.

در مرحله بعد باید با استفاده از ریموت کنترل برقی را به سمت پایین هدایت کرده و دکمه ای را که برای تنظیم حد پایین کرکره برقی تعبیه شده است را به سمت منفی بچرخانید.

س از آنکه این دکمه را چرخاند اید کرکره دیگر حرکت نخواهد کرد و شما باید دکمه را آرام آرام به سمت مثبت تغییر جهت دهید. درمانی که کرکره به حد پایین استاندارد رسیدید باید چرخاندن دکمه را متوقف کنید.

برای تنظیم کرکره برقی در حد بالا زمانی که کرکره به سمت بالا حرکت میکند باید دکمه را به سمت منفی بچرخانید.

در این لحظه که دیگر حرکت نخواهد کرد و شما باید آرام آرام دکمه را به سمت مثبت مجدداً بچرخانید.

بهترین حد بالا کرکره برقی زمانی است که سه پره کرکره بیرون باشد که در این لحظه شما باید چرخاندن دکمه را متوقف کنید.

در صورتی که برای تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی با مشکل مواجه شدید می توانید از متخصصین ایران کرکره برای انجام این کار کمک بگیرید.

تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی توبولار

نحوه تنظیم کرکره برقی توبولار، تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی توبولار با نحوه تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی ساید کمی تفاوت دارد. روی بدنه کرکره برقی توبولار دو عدد پیچ قرار دارد که این پیچ ها به میکروسوییچ داخل موتور توبولار متصل می باشند. از این دو پیچ برای تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی استفاده می شود و روی آنها علامت مثبت و منفی دارد که نشان دهنده چرخش در جهت های منفی و مثبت است.

نحوه تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی ساید

تنظیم درب کرکره برقی ساید، نحوه تنظیم حد بالا و پایین کرکره برقی ساید کمی راحت تر از موتور توبولار است. روی بدنه موتور ساید کرکره برقی دو مهره تعبیه شده است. شما باید برای تنظیم کرکره برقی مجهز به موتور ساید در زمانی که حد بالا و پایین کرکره برقی مناسب بود این مهره ها را فشار دهید. زمانی که شما این مهره ها را فشار میدهید برق به موتور کرکره برقی نمیرسد و کرکره برقی از حرکت میایستد. دقت داشته باشید برای تنظیم کرکره برقی مجهز به موتور ساید طوری تیغه ها تنظیم کنید که تا سقف حداقل 20 سانتی متر فاصله داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا