اتومبیل

قیمت دستگاه صافکاری اتوماتیک

امروز با افزایش ترافیک اغلب،تصادفات افزایش داشته است و به همین دلیل قیمت دستگاه صافکاری اتوماتیک افزایش داشته است.زیرا که با گذر زمان دستگاه های صافکاری مختلفی به بازارواردشده است.قیمت دستگاه صافکاری اتوماتیک به دلیل کاربرد فراوانش بالا میباشد

اگر نمیدانید علت صدای تق تق ماشین از چیست توصیه میکنم مقاله صدای تق تق ماشین را مطالعه کنید

جدیدترین دستگاه صافکاری

روز به روز بر دستگاه های صافکاری افزوده میشود که جدیدترین دستگاه صافکاری ،دستگاه صافکاری لیزری و دستگاه صافکاری هاتباکس میباشد و کاربرد دستگاه های صافکاری معمولا یکی میباشد چرا که این دستگاه ها زمانی برای خودرو استفاده میشوند که تورفتگی قری یا روی بدنه خودرو خراش داشته باشد.

دستگاه چندکاره صافکاری

دستگاه چندکاره صافکاری انواع مختلفی دارد. یکی ازاین دستگاه ها ،دستگاه نقطه جوش چند کاره صافکاری میباشد این نوع دستگاه قابلیت نقطه زدن و ضربه زدن به بدنه ی خودرو را داردو این دستگاه از قسمت های مختلفی ساخته شده است که میتوان به چکش ضربه زن ،مکنده،و دستگیره اشاره کرد.

بهترین دستگاه صافکاری بدون رنگ

بهترین دستگاه صافکاری بدون رنگ _دستگاه صافکاری بدون رنگ هاتباکس است که جدیدترین نوع دستگاه میباشد و کاربرد این دستگاه به صورتی میباشد که دیگر در صافکاری نیاز به بتونه کاری و رنگ و ابزار نیست.البته که کاربرد فراوانی دارد و گران هم میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا