اتومبیل

تنظیمات مانیتور وینکا

به طور کل کلمه مانیتور به معنی یک دستگاه پخش تصویر برای سیستم ها میباشد مثلا کامپیوتر ، اتومبیل ، لب تاب ، و… است در ادامه با ما همراه باشید قصد داریم شما را با امکانات مختلف مانیتور وینکا همچنین تنظیمات مانیتور وینکا بیشتر آشنا کنیم .

رمز تنظیمات کارخانه مانیتور وینکا

شما میتوایند همانند گوشی های تلفن همراه برای مانیتور های وینکا نیز یک رمز قرار دهید که کسی به راحتی به نرم افزار های داخل مانیتور وینکا شما دسترسی نداشته باشد

میدانید که مانیتور های وینکا امکان نصب نرم افزارهای گوناگونی دارد برای مثال پیام رسان ها اگر نمیخواهید کس ی به این نرم افزار های داخل مانیتور شما دسترسی داشته باشد می‌توانید با قرار دادن یک رمز عبور از این دسترسی ها جلوگیری کنید.

رمز تنظیمات کارخانه مانیتور وینکا یا رمز تنظیمات کارخانه مانیتور ماشین چه میباشد ؟ اغلب کاربران در این رابطه سوال میپرسند باید در جواب به پاسخ شما بگوییم که رمز ریست مانیتور وینکا ، عدد ۳۳۶۸ است.

فقط کافیست که در بخش ریست وقتی از شما این سوال می شود این عدد را وارد کرده و به آسانی مانیتور وینکا را به حالت تنظیمات اولیه کارخانه برگردانید. 

آپدیت مانیتور وینکا

باید بدانید که تمام نرم افزار هایی که روی مانیتور وینکا استفاده می‌کنید نیاز به بروز رسانی و آپدیت در بازه زمانی های مختلف دارد همانند تمام نرم افزارهای دیگر که در بازه زمانی های مختلف آپدیت میشوند ،همچنین میدانید که آپدیت و بروز رسانی نرم افزار ها موجب عملکرد بهتر آنها می‌شود.

برای آپدیت مانیتور وینکا تنها لازم است مانیتور را خاموش کنید و با سوزن و زدن دکمه ریست آن حافظه دستگاه را پاک کرده و سپس می‌توانید دستگاه را روشن کرده و منتظر آپدیت و بروز رسانی نرم افزار ها و برنامه ها بمانید.

تنظیمات مانیتور وینکا پژو پارس

تنظیمات مانیتور وینکا پژو پارس دارای قابلیت های بسیار به روز و جذابی میباشد که به شما در سهولت پخش موسیقی و فایل های ویدیویی کمک بسزایی میکند .

باید بدانید که این مانیتور نیز برای خودروی پژو ۴۰۵ مورد استفاده قرار می‌گیرد کیفیت های بهتر و بالاتری از فایل های ویدیویی و فرمت های MP4، WMA، MP3 و …….را پخش می‌کند. همچنین امکان اتصال تلفن همراه شما با بلوتوث در تنظیمات مانیتور پژو پارس وجود دارد.

دیگر ویژگی های این مانیتور به شکل زیر میباشد :

  • اتصال به امواج رادیویی AM و FM ( گوش دادن به رادیو )
  • سهولت در پیداکردن راه خود همراه با جی پی اس مانیتور
  • قدرت پخش موسیقی در چهار شاخه ۴۵ واتی
  • وجود دوربین در عقب خودرو برای آن که مناظر پشت ماشین را ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا