آموزشی

ترفند از بین بردن ترشی غذا

در بعضی اوقات پیش می آید غذایی را تست می کنید و متوجه ترشی بیش از حد آن می شوید و به دنبال راهکار و ترفند برای از بین بردن ترشی غذا هستید ما در این مقاله قصد داریم شما را با راهکار و ترفند از بین بردن ترشی غذا آشنا کنیم.

اگر غذا زیادی ترش شد چه کنیم

اگر غذا زیادی ترش شد چه کنیم

عده زیادی از افراد به دنبال راهکار های رفع ترشی غذا نی نی سایت هستند، شما می توانید یکی از شیوه های زیر را با توجه به نوع غذای خود و اینکه با کدام شیوه های زیر سازگار است را انتخاب کنید:

از بین بردن ترشی غذا با استفاده از سبزیجات

در صورتی که خورشت و سوپ شما ترش شده است و در آن سیب زمینی و سبزیجات وجود دارد، می توانید برای از بین بردن ترشی آن از مقداری سبزیجات و سیب زمینی دیگر برای از بین بردن ترشی غذا استفاده نمایید.

برای رفع ترش شدن غذا از مقداری چربی استفاده کنید

برای کاهش ترشی غذا یا خورشت می توانید از مقداری چربی استفاده کنید. البته توجه داشته باشید این چربی می تواند شامل انواع روغن مانند روغن زیتون، دنبه، مقداری خامه باشد.

جوش شیرین برای رفع ترش شدن غذا

جوش شیرین برای رفع ترش شدن غذا

یک نمونه دیگر از ترفند از بین بردن ترشی غذا و خورشت استفاده از مقدار کمی جوش شیرین می باشد. اما این مقدار به دلیل اینکه جوش شیرین ضرر دارد باید خیلی خیلی کم باشد.

جوش شیرین نقطه مقابل غذا های اسیدی و ترش می باشد که باید از آن خیلی کم استفاده شود و در رفع ترشی غذا خیلی تاثیر گذار می باشد.

نمک برای رفع ترش شدن غذا

یکی نمونه دیگر از ترفند از بین بردن ترشی غذا استفاده از نمک می باشد. نمک برای رفع ترش شدن غذا تا حدود زیادی تاثیر گذار می باشد. اگر هنوز در غذا یا خورشتتان نمک زیادی نزدید و شور نمی شود، برای رفع ترشی غذا می توانید مقداری نمک به خورشت اضافه کنید تا ترشی غذا کم شود.

از بین بردن ترشی آش رشته

عده زیادی از افراد درخصوص از بین بردن ترشی آش رشته سوال می پرسند، برای از بین بردن ترشی آش رشته چه باید کرد؟ برای از بین بردن ترشی آش رشته می توانید رشته های دیگر را به آن اضافه کنید و یا اینکه به آن ماست اضافه کنید.

برای از بین بردن ترشی سوپ چه کنیم

برای از بین بردن ترشی سوپ چه کنیم

برای از بین بردن ترشی سوپ چه کنیم؟ بعضی اوقات تعدادی از بانوان هنگامی که سوپ خود را تست می کنند متوجه ترشی بیش از حد آن می شوند و به دنبال راهکار و ترفند برای از بین بردن ترشی غذا هستند، برای از بین بردن ترشی سوپ می توانید مقداری دیگر سبزیجات و سیب زمینی را به آن اضافه کنید با استفاده از این شیوه می توانید ترشی سوپ را از بین ببرید.

از بین بردن ترشی رب انار در غذا

برای مقابله با ترشی تنها کافیست به سمت مزه مخالف آن بروید که شیرینی می باشد. برای از بین بردن ترشی رب انر در غذا تنها کافیست افزودنی شیرینی به آن اضافه نماییم اما این افزودنی شیرینی کدام است؟

توجه داشته باشید برای شیرین کردن رب انار مجاز به استفاده از هر شیرینی نیستیم. بنابراین این ماده شیرین باید فرم و قوامی مشابه رب انار داشته باشد و در عین حال دوام داشته باشد و به راحتی کپک نزند. از سوی دیگر موجب پوشش طعم ترش نیز شود نه آنکه به موازات ترشی رب انار، شیرینی داشته باشد.

برای از بین بردن ترشی رب انار در غذا می توانید از انواع شیره به ویژه شیره خرما استفاده نمایید. در واقع شیره بهترین شیرین کننده می باشد و ماندگار است و با افزودن آن به رب انار موجب پوسیدگی رب انار نمی شود. از سوی دیگر شیره حال و ظاهری مشابه رب انار را دارد، بنابراین بهترین گزینه می باشد.

با اضافه کردن شیره خرما متوجه تاثیرات آن در مزه ترشی رب انار می شوید. شیرینی شیره خرما با ترشی رب انار ترکیب شده و موجب می شود طعمی ملس برای غذا داشته باشید. البته توجه داشته باشید هنگام افزودن شیره خرما به رب انار بیش از اندازه از شیره استفاده نکنید. شما می توانید به ازای یک کیلو رب انار ترش دو قاشق غذاخوری شیره خرما اضافه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا